KlantenserviceGids.nl is het platform waar alles over de Nederlandse klantenservices te vinden is. Ons team heeft zich ingezet om zoveel mogelijk informatie over de klantenservices bij elkaar te brengen. Van storing tot bereikbaarheid, van reviews tot beschikbare webcare platforms per klantenservice.

Het doel van KlantenserviceGids is de klantenservices van heel Nederland in kaart te brengen, van grote tot kleine organisaties. We geven u ook de mogelijkheid om uw ervaringen te delen. Door transparantie en feedback maken we de bereikbaarheid van de klantenservices in Nederland steeds een beetje beter.

Transparant

Ons plan richt zich erop onze klanten een absolute en onmiddellijke transparante service, kwaliteit en efficiëntie te bieden. We willen dat de bezoekers van de KlantenserviceGids te allen tijde op de hoogte zijn van de service die wij bieden via ons platform en informatienummer, alsmede van de kosten van het gesprek dat toegang tot de service verleent.

Kosten

Indien u gebruik maakt van de nummer informatiedienst van KlantenserviceGids.

  • €0,90 CPM (incl. 21% BTW)
  • Berekening per seconde.
  • Beltarief gaat in na de tariefmelding tot het einde van het gesprek.
  • De kosten vindt u op de rekening van uw telefoonmaatschappij.
  • Als we u doorverbinden betaalt u €0,90 per minuut tot het gesprek wordt beëindigd.

Reviews

Alle reviews op onze website zijn ingegeven door echte personen. Zo bieden we de meest betrouwbare beoordelingen op drie aandachtspunten: Algemeen, Bereikbaarheid & Service. De gemiddelde score bepaalt de overall score van de klantenservice.

Effectiviteit

We willen al uw verzoeken om advies beantwoorden. Als we niet over de door u gevraagde informatie beschikken, noteren we uw vraag en bellen we u zo snel mogelijk terug met de gevraagde informatie of wij versturen deze via e-mail.

Persoonlijke aandacht

In overeenstemming met de transparantie van onze service, geven wij onze klanten uitgebreid aandacht tijdens alle gesprekken die wij beantwoorden. We zijn geïnteresseerd in u als vaste klant en willen dat u vertrouwen heeft in onze dienstverlening. Daarom nemen we uitgebreide kwaliteitsmaatregelen: periodiek evalueren we al onze agenten en we verstrekken voortdurend cursussen aan ons team van deskundigen dat deel uitmaakt van ons bedrijf.

Verantwoordelijkheid

We beschikken over een eigen klantenservice, bereikbaar via telefoonnummer 035 4444 888 of e-mailadres info@klantenservicegids.nl.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen, wij zullen reageren op alle vragen, twijfels of klachten die u over onze dienstverlening zou kunnen hebben. Uw mening is belangrijk voor ons, we nemen al uw opmerkingen in overweging en horen graag van u om onze service steeds verder te verbeteren.