Algemeen
Alles over Bcc
Met de BCC klantenservice contact opnemen via KlantenserviceGids.nl
Wilt u meer inlichtingen over een bepaald artikel van de BCC klantenservice? Of zoekt u het BCC telefoonnummer voor BCC reparatie contact? KlantenserviceGids.nl helpt u bij het vinden van de correcte contactinformatie. Bedrijven en instellingen maken het niet eenvoudig voor consumenten om de juiste telefoonnummers van de klantenservice te vinden. Hierdoor bent u vaak nodeloos veel tijd kwijt om een medewerker aan de telefoon te krijgen. Om deze reden is KlantenserviceGids.nl opgericht. Dankzij onze database kunnen klanten gemakkelijk en snel in contact komen met het gewenste bedrijf. Van het PostNL telefoonnummer tot de Beko klantenservice, van Royal Air Maroc contact tot de Schiphol klantenservice, met KlantenserviceGids.nl zijn uw vragen binnen een korte tijd beantwoord.
De BCC klantenservice bereiken voor uw vragen aan het elektronicaconcern
BCC, wat een afkorting is voor Bakker Cash & Carry, werd in 1945 in Nederland opgericht. Sindsdien heeft de elektronicaketen een enorme opmars gemaakt met meer dan 60 winkels in Nederland en een online shop. Heeft u een vraag of opmerking over een artikel dat u bij BCC heeft aangeschaft? In eerste instantie raden wij u aan om binnen te stappen bij één van de BCC filialen door heel Nederland. Als u echter niet kunt langskomen in een BCC winkel of uw aankoop via de website van BCC heeft gedaan, dan kunt natuurlijk met BCC bellen voor meer informatie.
Het BCC telefoonnummer voor bellen en Whatsapp
Om met BCC te bellen gebruikt u het BCC telefoonnummer 020 – 334 88 88. Dit nummer is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 en 18:00 uur. Ook kunt BCC bellen op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur op hetzelfde BCC telefoonnummer. De gemiddelde wachttijd aan de telefoon is circa 5 minuten. Wilt u liever contact met BCC via Whatsapp? In dat geval stuurt u een bericht naar het telefoonnummer 06 – 127 414 70. Het telefoonnummer voor Whatsapp is geopend van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 21:00 uur, en op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur. Gemiddeld krijgt u binnen drie uur antwoord tijdens de openingstijden.
BCC reparatie contact of BCC garantie contact
Wanneer u in het bijzonder informatie wilt over de reparatie of garantie van een product, stelt u uw vragen voor BCC reparatie contact of BCC garantie contact via het online contactformulier op de website van BCC. U maakt hiervoor een account aan in MijnBCC. Vervolgens ziet u een overzicht van al uw bestellingen bij de elektronicawinkel. Daarnaast ziet u de optie om het product retour te zenden of een reparatieverzoek in te dienen. Gemiddeld krijgt u binnen één a twee werkdagen een reactie over uw verzoek.
Met BCC contact opnemen via de sociale media
Het BCC webcare team beantwoordt graag uw vragen via de sociale media. U vindt BCC op Facebook, Twitter en YouTube onder @BCCNL. Over het algemeen ontvangt u redelijk snel een reactie terug. Voor een dringende vraag kunt u beter telefonisch contact of een bericht via Whatsapp sturen.
Per post contact met BCC opnemen
Wilt u een brief sturen naar BCC om contact op te nemen, dan is het postadres van het elektronicaconcern: BCC Elektro-speciaalzaken B.V. t.a.v. BCC Klantenservice, Postbus 75513, 1118 ZN Schiphol.
Meer over deze klantenservice
Locatie & Achtergrond
Bellsingel 61, 1191 NH Schiphol-Rijk
Met de BCC klantenservice contact opnemen via KlantenserviceGids.nl
Wilt u meer inlichtingen over een bepaald artikel van de BCC klantenservice? Of zoekt u het BCC telefoonnummer voor BCC reparatie contact? KlantenserviceGids.nl helpt u bij het vinden van de correcte contactinformatie. Bedrijven en instellingen maken het niet eenvoudig voor consumenten om de juiste telefoonnummers van de klantenservice te vinden. Hierdoor bent u vaak nodeloos veel tijd kwijt om een medewerker aan de telefoon te krijgen. Om deze reden is KlantenserviceGids.nl opgericht. Dankzij onze database kunnen klanten gemakkelijk en snel in contact komen met het gewenste bedrijf. Van het PostNL telefoonnummer tot de Beko klantenservice, van Royal Air Maroc contact tot de Schiphol klantenservice, met KlantenserviceGids.nl zijn uw vragen binnen een korte tijd beantwoord.
De BCC klantenservice bereiken voor uw vragen aan het elektronicaconcern
BCC, wat een afkorting is voor Bakker Cash & Carry, werd in 1945 in Nederland opgericht. Sindsdien heeft de elektronicaketen een enorme opmars gemaakt met meer dan 60 winkels in Nederland en een online shop. Heeft u een vraag of opmerking over een artikel dat u bij BCC heeft aangeschaft? In eerste instantie raden wij u aan om binnen te stappen bij één van de BCC filialen door heel Nederland. Als u echter niet kunt langskomen in een BCC winkel of uw aankoop via de website van BCC heeft gedaan, dan kunt natuurlijk met BCC bellen voor meer informatie.
Het BCC telefoonnummer voor bellen en Whatsapp
Om met BCC te bellen gebruikt u het BCC telefoonnummer 020 – 334 88 88. Dit nummer is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 en 18:00 uur. Ook kunt BCC bellen op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur op hetzelfde BCC telefoonnummer. De gemiddelde wachttijd aan de telefoon is circa 5 minuten. Wilt u liever contact met BCC via Whatsapp? In dat geval stuurt u een bericht naar het telefoonnummer 06 – 127 414 70. Het telefoonnummer voor Whatsapp is geopend van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 21:00 uur, en op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur. Gemiddeld krijgt u binnen drie uur antwoord tijdens de openingstijden.
BCC reparatie contact of BCC garantie contact
Wanneer u in het bijzonder informatie wilt over de reparatie of garantie van een product, stelt u uw vragen voor BCC reparatie contact of BCC garantie contact via het online contactformulier op de website van BCC. U maakt hiervoor een account aan in MijnBCC. Vervolgens ziet u een overzicht van al uw bestellingen bij de elektronicawinkel. Daarnaast ziet u de optie om het product retour te zenden of een reparatieverzoek in te dienen. Gemiddeld krijgt u binnen één a twee werkdagen een reactie over uw verzoek.
Met BCC contact opnemen via de sociale media
Het BCC webcare team beantwoordt graag uw vragen via de sociale media. U vindt BCC op Facebook, Twitter en YouTube onder @BCCNL. Over het algemeen ontvangt u redelijk snel een reactie terug. Voor een dringende vraag kunt u beter telefonisch contact of een bericht via Whatsapp sturen.
Per post contact met BCC opnemen
Wilt u een brief sturen naar BCC om contact op te nemen, dan is het postadres van het elektronicaconcern: BCC Elektro-speciaalzaken B.V. t.a.v. BCC Klantenservice, Postbus 75513, 1118 ZN Schiphol.
Adres
Bellsingel 61
1191 NH Schiphol-Rijk
Nederland
Overzicht Bcc
Openingstijden
Deze week: 15-04 t/m 21-04-2024
Maa | 11:00 | 16:00 | |
---|---|---|---|
Din | 07:30 | 16:00 | |
Woe | 07:30 | 16:00 | |
Don | 07:30 | 19:00 | |
Vri | 07:30 | 16:00 | |
Zat | 07:30 | 15:00 | |
Zon | Gesloten |
Ons team heeft van alle organisaties op KlantenserviceGids.nl gekeken of de openingstijden van de klantenservice vindbaar zijn. Wanneer we deze hebben gevonden, vindt u deze terug in ons widget. In sommige gevallen is het onduidelijk of niet vindbaar of de klantenservice telefonisch bereikbaar is. In dat geval adviseren we u via de webcare kanalen contact te zoeken met de klantenservice van deze organisatie.
Webcare
Online klagen bij deze klantenservice
- Geef je klacht door via de website.
- Geef je klacht door via Facebook.
- Geef je klacht door via YouTube.
- Geef je klacht door via Google+.
- Geef je klacht door via whatsapp.
Bcc
Gemiddelde beoordeling door onze bezoekers
de klantenservice
de klantenservice
de klantenservice
de klantenservice
Onze reviews
Ingegeven reviews
Er zijn nog geen reviews ingegeven. Laat jij als eerste een review achter?
Deel jouw ervaring