Algemeen
Alles over Bol
Neem contact op met Bol.com via KlantenserviceGids.nl
Heeft u vragen over producten die Bol.com aanbiedt? Of wilt u een artikel retour sturen aangezien het niet aan uw verwachtingen voldoet? KlantenserviceGids.nl brengt u snel en eenvoudig in contact met de Bol.com klantenservice. Wij beschikken over een uitgebreide database aan contactgegevens van talrijke bedrijven en organisaties in Nederland. Met een paar klikken op de knop ziet u direct het juiste telefoonnummer van PostNL, neemt u met Basic Fit contact op of telefoneert u met Vodafone voor een storing. Aangezien bedrijven steeds meer gericht zijn op zelfservice, kost het veel tijd en inspanning om de juiste contactinformatie te vinden. KlantenserviceGids.nl biedt een helpende hand zodat u meteen uw vragen kunt laten beantwoorden. Bekijk direct hoe u met Bol.com contact kunt opnemen via ons platform.
Contact met Bol.com voor uw vragen
Om kosten te besparen zetten veel bedrijven in op zelfservice. Daarom vindt u op de website van Bol.com een brede selectie aan vragen en antwoorden die vaak gesteld worden aan de Bol.com klantenservice. Selecteer onderwerpen als ´Retouren en annuleren’, ‘Betalen´, ´Bestellen´ en ´Bezorgen´ en vindt door middel van het keuzemenu het antwoord op uw vraag. U kunt binnen uw account veel zaken zelf regelen. Zo maakt u zelf uw retourzending gereed via het stappenplan op Bol.com, of kunt u door middel van uw bestelnummer en een track en trace code uw pakket volgen in het bezorgproces.
Vragen stellen op de website van Bol.com
Lukt het niet om door middel van de hulppagina de kwestie op te lossen, dan neemt u contact op met Chatbot Billie. Deze geautomatiseerde software tool is 24 uur per dag bereikbaar en kan op vrijwel iedere vraag een goed antwoord geven. Ook kunt u uw vragen aan de Bol klantenservice stellen via het online formulier stellen. Over het algemeen krijgt u binnen twee werkdagen een reactie van de Bol.com klantenservice.
Direct telefonisch contact met de Bol.com klantenservice
Heeft u een dringende vraag aan Bol.com waarop u gelijk antwoord wilt ontvangen? Dan belt u het telnr Bol.com op 030-3104999. Dit Bol.com telefoonnummer is van 09:00 uur tot 20:00 uur bereikbaar voor al uw vragen. Het nummer is niet gratis; u betaalt de lokale belkosten bij het Bol.com telefoonnummer. U krijgt direct een medewerker van de Bol.com klantenservice aan de lijn. Het is daarbij aan te raden om uw klantnummer en bestelnummer bij de hand te hebben. Zo kijkt de Bol.com klantenservice direct mee met uw bestelling en kan het probleem of de storing bij Bol.com zo snel mogelijk worden opgelost. Neemt u met Bol.com contact op vanuit België? Bel dan naar het Bol.com telefoonnummer 020-7885999. Ook in dit geval betaalt u de gebruikelijke belkosten om de Bol.com klantenservice te bereiken.
Contact met de Bol.com klantenservice via sociale media
De Bol klantenservice is uitgebreid vertegenwoordigd op de sociale media. Zo zit het Bol.com webcareteam voor u klaar op Twitter en Instagram onder @Bol_com, op Facebook en Pinterest onder @Bolpuntcom, op YouTube onder @Bolcom en op LinkedIn onder @Bol-com. Doorgaans worden uw vragen binnen een uur beantwoord door de klantenservice van Bol.com. Voor meer informatie over de Bol.com klantenservices of contactgegevens van andere bedrijven, zoals de Primera klantenservice of de Braun klantenservice, kijkt u snel op de website van KlantenserviceGids.nl.
Meer over deze klantenservice
Locatie & Achtergrond
Postbus 8080, 3503 RB Utrecht
Neem contact op met Bol.com via KlantenserviceGids.nl
Heeft u vragen over producten die Bol.com aanbiedt? Of wilt u een artikel retour sturen aangezien het niet aan uw verwachtingen voldoet? KlantenserviceGids.nl brengt u snel en eenvoudig in contact met de Bol.com klantenservice. Wij beschikken over een uitgebreide database aan contactgegevens van talrijke bedrijven en organisaties in Nederland. Met een paar klikken op de knop ziet u direct het juiste telefoonnummer van PostNL, neemt u met Basic Fit contact op of telefoneert u met Vodafone voor een storing. Aangezien bedrijven steeds meer gericht zijn op zelfservice, kost het veel tijd en inspanning om de juiste contactinformatie te vinden. KlantenserviceGids.nl biedt een helpende hand zodat u meteen uw vragen kunt laten beantwoorden. Bekijk direct hoe u met Bol.com contact kunt opnemen via ons platform.
Contact met Bol.com voor uw vragen
Om kosten te besparen zetten veel bedrijven in op zelfservice. Daarom vindt u op de website van Bol.com een brede selectie aan vragen en antwoorden die vaak gesteld worden aan de Bol.com klantenservice. Selecteer onderwerpen als ´Retouren en annuleren’, ‘Betalen´, ´Bestellen´ en ´Bezorgen´ en vindt door middel van het keuzemenu het antwoord op uw vraag. U kunt binnen uw account veel zaken zelf regelen. Zo maakt u zelf uw retourzending gereed via het stappenplan op Bol.com, of kunt u door middel van uw bestelnummer en een track en trace code uw pakket volgen in het bezorgproces.
Vragen stellen op de website van Bol.com
Lukt het niet om door middel van de hulppagina de kwestie op te lossen, dan neemt u contact op met Chatbot Billie. Deze geautomatiseerde software tool is 24 uur per dag bereikbaar en kan op vrijwel iedere vraag een goed antwoord geven. Ook kunt u uw vragen aan de Bol klantenservice stellen via het online formulier stellen. Over het algemeen krijgt u binnen twee werkdagen een reactie van de Bol.com klantenservice.
Direct telefonisch contact met de Bol.com klantenservice
Heeft u een dringende vraag aan Bol.com waarop u gelijk antwoord wilt ontvangen? Dan belt u het telnr Bol.com op 030-3104999. Dit Bol.com telefoonnummer is van 09:00 uur tot 20:00 uur bereikbaar voor al uw vragen. Het nummer is niet gratis; u betaalt de lokale belkosten bij het Bol.com telefoonnummer. U krijgt direct een medewerker van de Bol.com klantenservice aan de lijn. Het is daarbij aan te raden om uw klantnummer en bestelnummer bij de hand te hebben. Zo kijkt de Bol.com klantenservice direct mee met uw bestelling en kan het probleem of de storing bij Bol.com zo snel mogelijk worden opgelost. Neemt u met Bol.com contact op vanuit België? Bel dan naar het Bol.com telefoonnummer 020-7885999. Ook in dit geval betaalt u de gebruikelijke belkosten om de Bol.com klantenservice te bereiken.
Contact met de Bol.com klantenservice via sociale media
De Bol klantenservice is uitgebreid vertegenwoordigd op de sociale media. Zo zit het Bol.com webcareteam voor u klaar op Twitter en Instagram onder @Bol_com, op Facebook en Pinterest onder @Bolpuntcom, op YouTube onder @Bolcom en op LinkedIn onder @Bol-com. Doorgaans worden uw vragen binnen een uur beantwoord door de klantenservice van Bol.com. Voor meer informatie over de Bol.com klantenservices of contactgegevens van andere bedrijven, zoals de Primera klantenservice of de Braun klantenservice, kijkt u snel op de website van KlantenserviceGids.nl.
Adres
Postbus 8080
3503 RB Utrecht
Nederland
Overzicht Bol
Openingstijden
Deze week: 22-04 t/m 28-04-2024
Maa | 9:00 | 17:00 | |
---|---|---|---|
Din | 9:00 | 17:00 | |
Woe | 9:00 | 17:00 | |
Don | 9:00 | 17:00 | |
Vri | 9:00 | 17:00 | |
Zat | Gesloten | ||
Zon | Gesloten |
Deze openingstijden zijn niet geverifieerd.
Ons team heeft van alle organisaties op KlantenserviceGids.nl gekeken of de openingstijden van de klantenservice vindbaar zijn. Wanneer we deze hebben gevonden, vindt u deze terug in ons widget. In dit geval is het onduidelijk of niet vindbaar of de klantenservice telefonisch bereikbaar is. Wij adviseren u via de webcare kanalen contact te zoeken met de klantenservice van deze organisatie.
Webcare
Online klagen bij deze klantenservice
- Geef je klacht door via de website.
- Geef je klacht door via Facebook.
- Geef je klacht door via YouTube.
- Geef je klacht door via Google+.
Bol
Gemiddelde beoordeling door onze bezoekers
de klantenservice
de klantenservice
de klantenservice
de klantenservice
Onze reviews
Ingegeven reviews
Er zijn nog geen reviews ingegeven. Laat jij als eerste een review achter?
Deel jouw ervaring