Algemeen

Alles over De Stentor

Zo kan je een klacht indienen bij De Stentor

Wil je bij de Stentor melden dat je je krant niet ontvangen hebt? Of ben je om een andere reden niet tevreden met de bezorging van je krant? Dan neem je contact op met de bezorgservice van De Stentor. Dat kan via een formulier, maar je kan ook bellen. Wij hebben de manieren om contact te krijgen met De Stentor voor je op een rij gezet.
Heb je een andere klacht en wil je met Renewi contact opnemen of heb je de Score klantenservice nodig? Ook die contactgegevens vind je hier. Net als de manieren voor contact met DUO of de Lyca klantenservice.

Contact met de Stentor

Contact met De Stentor zoeken is heel makkelijk, want wij hebben voor je op een rij gezet. De Stentor klantenservice is op werkdagen geopend van 8:30 tot 21:00 uur en op zaterdag van 9:00 tot 13:00 uur. Via de contactpagina van de website van De Stentor kan je tijdens de openingstijden van de klantenservice chatten. Je wordt eerst te woord gestaan door een chatbot, maar als deze er niet uitkomt, zet hij je vraag door naar een medewerker. Je kan de Stentor ook telefonisch bereiken. Hiervoor zijn twee telefoonnummers. Voor vragen over je abonnement, wijzigingen of algemene vragen bel je met 088-0561565. Voor problemen met de bezorging van je krant bel je naar het nummer 088-0561560. Buiten de openingstijden van de klantenservice kan je een e-mail sturen.

Wat moet je doen als je de Stentor niet ontvangen hebt?

Als je geen krant hebt gekregen, dan kan je dat op twee manieren doorgeven aan De Stentor. Er is een speciaal meldingsformulier om door te geven dat je die dag geen Stentor hebt ontvangen. Je vult je adres in en je e-mailadres of telefoonnummer, zodat de Stentor contact met je op kan nemen en de krant na kan sturen. Je kan ook bellen met De Stentor. Hiervoor bel je naar 088-0561 560. Je krijgt een computer aan de lijn met spraakherkenning. Je spreekt in wanneer je geen krant hebt gekregen en je adres. Als je wil melden dat je gisteren of nog eerder De Stentor niet ontvangen hebt, dan bel je ook het nummer 088-0561 560. Dan kan je namelijk niet meer het meldingsformulier invullen.

Een klacht indienen bij De Stentor

Bij het bezorgen van een krant kan veel misgaan. Het is immers mensenwerk. Je krant komt te laat of wordt zelfs helemaal niet bezorgd. Je krant moet op werkdagen voor zeven uur bezorgd worden en op zaterdag voor negen uur. Zo kan je rustig je krant lezen voordat je aan je dag begint. Ook kan je een krant krijgen die beschadigd is of drukfouten heeft, waardoor je hem niet goed meer kan lezen. Dan kan je een klacht indienen bij de Stentor. Om een klacht in te dienen bij De Stentor die niets met de bezorging te maken heeft, bel je het algemene nummer van De Stentor. Dat is 088-0561560.

  Bel nu
Klantenservices - Telefoonnummers - Adressen - Storingen - Openingstijden

Overzicht De Stentor

Actuele storingen Geen storingen bij ons bekend
Reviews  Geen reviews ingegeven
Nu bereikbaar 9:00 - 20:00 uur
Bel de klantenservice Tijdelijk niet beschikbaar.

Openingstijden

Deze week: 19-02 t/m 25-02-2024

Maa9:00
17:00
Din9:00
17:00
Woe9:00
17:00
Don9:00
17:00
Vri9:00
17:00
ZatGesloten
ZonGesloten

Deze openingstijden zijn niet geverifieerd.

Ons team heeft van alle organisaties op KlantenserviceGids.nl gekeken of de openingstijden van de klantenservice vindbaar zijn. Wanneer we deze hebben gevonden, vindt u deze terug in ons widget. In dit geval is het onduidelijk of niet vindbaar of de klantenservice telefonisch bereikbaar is. Wij adviseren u via de webcare kanalen contact te zoeken met de klantenservice van deze organisatie.

De Stentor
Gemiddelde beoordeling door onze bezoekers

Algemene indruk van
de klantenservice
0
van 10
Bereikbaarheidvan
de klantenservice
0
van 10
Serviceniveau van
de klantenservice
0
van 10
Gemiddelde score van
de klantenservice
0
van 10

Onze reviews

Ingegeven reviews

Er zijn nog geen reviews ingegeven. Laat jij als eerste een review achter?

Deel jouw ervaring

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *