Algemeen

Alles over Alles over de NS klantenservice

Alles over NS bellen gratis

Bent u op zoek naar het gratis telefoonnummer van de NS klantenservice? Op deze pagina vindt u alle contactgegevens (0 cent p/m) die u nodig heeft. Er bestaan diverse redenen om te bellen naar de NS helpdesk. Wilt u bijvoorbeeld weten wat u rechten zijn tijdens een vertraging met de trein? Bent u benieuwd naar de verschillende NS abonnementen? Of heeft u een nieuwe OV-chipcard of NS Business card nodig? Neem dan gratis contact op met de algemene klantenservice van de Nederlandse Spoorwegen via 030 – 751 51 55.

Bellen met NS (0 cent p/m)

Wanneer u contact opneemt met de NS klantenservice krijgt u eerst een geautomatiseerd keuzemenu aan de lijn. Toets hier in voor welke vraag, probleem, of klacht u contact opneemt. U kunt kiezen uit de volgende opties:

Optie 1: vragen over abonnementen, OV-fietsen, de NS Spoordeelwinkel en NS acties.
Optie 2: vragen over facturen, bestelling en restitutie.
Optie 3: vragen over een (vervangende) OV-chipkaart of NS Business Card.
Optie 4: vragen over gevonden of verloren bagage in treinen van NS.

Bereikbaarheid NS klantenservice

De klantenservice van de Nederlandse Spoorwegen kunt u 24/7 gratis bellen. Ook op feestdagen en in het weekend is de helpdesk zonder extra kosten te bereiken. Wilt u lieve rop andere wijze gratis contact opnemen met de NS klantenservice? Kies dan uit de diverse online contactmogelijkheden. Via Facebook (@nederlandsespoorwegen) en Twitter (@NS_online) is het mogelijk om de klantenservice te bereiken.

NS klantenservice

De NS klantenservice kan al uw vragen beantwoorden. Er zijn verschillende manier om contact op te nemen met de klantenservice van NS. Via de website kunt u chatten met de klantenservice NS. De chat is elke dag van 7.00 tot 23.00 bereikbaar voor al uw vragen. Ook via Twitter is Nederlandse Spoorwegen contact eenvoudig. Als u hier uw vraag stelt, krijgt u meestal binnen een kwartier al een antwoord. U kunt uw vragen ook stellen op de Facebook van de NS. Dan kunt u binnen een uur een antwoord verwachten. Op de NS community, het forum van de NS, kunt u uw vragen aan andere reizigers stellen. Op basis van hun eigen ervaringen kunnen ze uw vragen uitstekend beantwoorden. Als u liever met de auto gaat, kunt u terecht bij de Kia klantenservice.

Telefoonnummer NS

De NS klantenservice heeft twee telefoonnummers. Een telefoonnummer voor consumenten en een telefoonnummer voor NS zakelijk. Het NS telefoonnummer voor consumenten is 030-751 5155. Het NS klantenservice telefoonnummer voor NS zakelijk is 030-300 1111. Er is geen NS telefoonnummer met 0800. Beide telefoonnummers zijn 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar. Zo kunt u dus altijd bellen als u onderweg vragen heeft over een NS storing. Als u doof of slechthorend bent, dan is het mogelijk om via Teletolk contact op te nemen met de klantenservice van NS.

Storing NS

Een storing bij NS is natuurlijk heel vervelend. Daarbij bedoelen we niet alleen NS storingen in het treinverkeer die leiden tot vertragingen. Ook als u een storing ervaart in de NS app of bij het gebruik van de NS chipkaart kunt u de NS klantenservice bellen. Voor problemen met de NS app kunt u ook terecht bij uw provider, bijvoorbeeld bij KPN. Ook bij NS planner storingen kunnen ze helpen. Omdat de NS klantenservice telefonisch dag en nacht bereikbaar is, staan ze u tijdens uw reis altijd bij. Sommige storingen kunnen op afstand worden opgelost, waardoor u uw reis niet hoeft te onderbreken. Via Mijn NS klantenservice kunt u in het geval van storingen tijdens uw reis een vergoeding vragen als de vertraging meer dan een half uur was.

NS International klantenservice

Als u internationaal reist met de trein, dan neemt u contact op met de NS international klantenservice via het nummer 030-2300023. Ook dit NS nummer is dag en nacht bereikbaar. U komt via dit telefoonnummer direct bij de juiste afdeling terecht. Dit NS klantenservice telefoonnummer is ook vanuit het buitenland te bereiken.

  Bel nu
Klantenservices - Telefoonnummers - Adressen - Storingen - Openingstijden

Meer over deze klantenservice

Locatie & Achtergrond

Locatie "Alles over de NS klantenservice hoofdkantoor"
Laan van Puntenburg 100, 3511ER Utrecht

Alles over NS bellen gratis

Bent u op zoek naar het gratis telefoonnummer van de NS klantenservice? Op deze pagina vindt u alle contactgegevens (0 cent p/m) die u nodig heeft. Er bestaan diverse redenen om te bellen naar de NS helpdesk. Wilt u bijvoorbeeld weten wat u rechten zijn tijdens een vertraging met de trein? Bent u benieuwd naar de verschillende NS abonnementen? Of heeft u een nieuwe OV-chipcard of NS Business card nodig? Neem dan gratis contact op met de algemene klantenservice van de Nederlandse Spoorwegen via 030 – 751 51 55.

Bellen met NS (0 cent p/m)

Wanneer u contact opneemt met de NS klantenservice krijgt u eerst een geautomatiseerd keuzemenu aan de lijn. Toets hier in voor welke vraag, probleem, of klacht u contact opneemt. U kunt kiezen uit de volgende opties:

Optie 1: vragen over abonnementen, OV-fietsen, de NS Spoordeelwinkel en NS acties.
Optie 2: vragen over facturen, bestelling en restitutie.
Optie 3: vragen over een (vervangende) OV-chipkaart of NS Business Card.
Optie 4: vragen over gevonden of verloren bagage in treinen van NS.

Bereikbaarheid NS klantenservice

De klantenservice van de Nederlandse Spoorwegen kunt u 24/7 gratis bellen. Ook op feestdagen en in het weekend is de helpdesk zonder extra kosten te bereiken. Wilt u lieve rop andere wijze gratis contact opnemen met de NS klantenservice? Kies dan uit de diverse online contactmogelijkheden. Via Facebook (@nederlandsespoorwegen) en Twitter (@NS_online) is het mogelijk om de klantenservice te bereiken.

NS klantenservice

De NS klantenservice kan al uw vragen beantwoorden. Er zijn verschillende manier om contact op te nemen met de klantenservice van NS. Via de website kunt u chatten met de klantenservice NS. De chat is elke dag van 7.00 tot 23.00 bereikbaar voor al uw vragen. Ook via Twitter is Nederlandse Spoorwegen contact eenvoudig. Als u hier uw vraag stelt, krijgt u meestal binnen een kwartier al een antwoord. U kunt uw vragen ook stellen op de Facebook van de NS. Dan kunt u binnen een uur een antwoord verwachten. Op de NS community, het forum van de NS, kunt u uw vragen aan andere reizigers stellen. Op basis van hun eigen ervaringen kunnen ze uw vragen uitstekend beantwoorden. Als u liever met de auto gaat, kunt u terecht bij de Kia klantenservice.

Telefoonnummer NS

De NS klantenservice heeft twee telefoonnummers. Een telefoonnummer voor consumenten en een telefoonnummer voor NS zakelijk. Het NS telefoonnummer voor consumenten is 030-751 5155. Het NS klantenservice telefoonnummer voor NS zakelijk is 030-300 1111. Er is geen NS telefoonnummer met 0800. Beide telefoonnummers zijn 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar. Zo kunt u dus altijd bellen als u onderweg vragen heeft over een NS storing. Als u doof of slechthorend bent, dan is het mogelijk om via Teletolk contact op te nemen met de klantenservice van NS.

Storing NS

Een storing bij NS is natuurlijk heel vervelend. Daarbij bedoelen we niet alleen NS storingen in het treinverkeer die leiden tot vertragingen. Ook als u een storing ervaart in de NS app of bij het gebruik van de NS chipkaart kunt u de NS klantenservice bellen. Voor problemen met de NS app kunt u ook terecht bij uw provider, bijvoorbeeld bij KPN. Ook bij NS planner storingen kunnen ze helpen. Omdat de NS klantenservice telefonisch dag en nacht bereikbaar is, staan ze u tijdens uw reis altijd bij. Sommige storingen kunnen op afstand worden opgelost, waardoor u uw reis niet hoeft te onderbreken. Via Mijn NS klantenservice kunt u in het geval van storingen tijdens uw reis een vergoeding vragen als de vertraging meer dan een half uur was.

NS International klantenservice

Als u internationaal reist met de trein, dan neemt u contact op met de NS international klantenservice via het nummer 030-2300023. Ook dit NS nummer is dag en nacht bereikbaar. U komt via dit telefoonnummer direct bij de juiste afdeling terecht. Dit NS klantenservice telefoonnummer is ook vanuit het buitenland te bereiken.

Adres

Laan van Puntenburg 100
3511ER Utrecht
Nederland

Overzicht Alles over de NS klantenservice

Actuele storingen Geen storingen bekend
Reviews  Geen reviews ingegeven
Nu bereikbaar 9:00 - 20:00 uur
Bel de klantenservice 030 7515155

Openingstijden

Deze week: 19-02 t/m 25-02-2024

Maa08:00
17:00
Din08:00
17:00
Woe08:00
17:00
Don08:00
17:00
Vri08:00
17:00
Zat08:00
17:00
Zon08:00
17:00

Ons team heeft van alle organisaties op KlantenserviceGids.nl gekeken of de openingstijden van de klantenservice vindbaar zijn. Wanneer we deze hebben gevonden, vindt u deze terug in ons widget. In sommige gevallen is het onduidelijk of niet vindbaar of de klantenservice telefonisch bereikbaar is. In dat geval adviseren we u via de webcare kanalen contact te zoeken met de klantenservice van deze organisatie.

Alles over de NS klantenservice
Social & Webcare

Webcare

Online klagen bij deze klantenservice

Geef je klacht door via de website.
Geef je klacht door via YouTube.

Alles over de NS klantenservice
Gemiddelde beoordeling door onze bezoekers

Algemene indruk van
de klantenservice
0
van 10
Bereikbaarheidvan
de klantenservice
0
van 10
Serviceniveau van
de klantenservice
0
van 10
Gemiddelde score van
de klantenservice
0
van 10

Onze reviews

Ingegeven reviews

Er zijn nog geen reviews ingegeven. Laat jij als eerste een review achter?

Deel jouw ervaring

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *