Algemeen
Alles over PostNL klantenservice
Contact met PostNL klantenservice?
Vroeger stond PostNL bekend onder de naam PTT. PostNL houdt zich bezig met de universele postdienst. Benieuwd naar de status van uw PostNL bezorging? Vragen over de bezorgduur en tarieven van PostNL? Of heeft u een klacht over de service en diensten van PostNL? Heeft u juist een compliment voor PostNL? Of bent u benieuwd welke goederen u wel en niet mag verzenden? Dan kunt u hiervoor met PostNL contact opnemen. De klachtenservice van PostNL staat u graag te woord. Bel naar het telefoonnummer van PostNL: 088 – 22 55 555.
Bellen met PostNL?
De klantenservice van PostNL is telefonisch te bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 20.00 uur. Op zaterdag kunt u de telefonische klantendienst van PostNL bellen van 9.00 uur tot 16.00 uur. Op zondag is het onmogelijk om het PostNL telefoonnummer te bellen en contact te hebben met de klantenservicedienst. Wel kunt u een vraag, compliment of klacht versturen via de website of via e-mail. De medewerkers van PostNL zullen deze dan zo spoedig mogelijk beantwoorden.
Eenvoudig contact met PostNL
Behalve een telefonische klantenservice, heeft PostNL ook een webcare team dat bijna dagelijks voor u klaar staat. Vragen kunnen bijvoorbeeld gesteld worden via Twitter, Facebook, e-mail en chat. PostNL is 24/7 op Twitter te bereiken via @PostNL. Alleen op officiële feestdagen is deze dienst niet beschikbaar. PostNL is op Facebook te bereiken via @PostNL. Doorgaans krijgt u binnen een uur antwoord op uw bericht. De chatfunctie van PostNL is op werkdagen beschikbaar van 8.30 uur tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 uur tot 16.00 uur. Of schrijf een brief naar de klantenservice van PostNL. Binnen 10 werkdagen kunt u een reactie verwachten.
PostNL contactgegevens
PostNL (het voormalige PTT Post) heeft diverse telefoonnummers ingesteld om u als klant zo goed mogelijk te ondersteunen. Voor zakelijke vragen heeft PostNL de klantenservice PostNL Zakelijk opgezet. Zakelijke klanten kunnen bellen naar 088 – 868 68 68. Met deze klantendienst kunt u op werkdagen contact opnemen van 8.00 uur tot 19.00 uur. In weekenden en op feestdagen is deze klantenservice telefonisch onbereikbaar.
Bellen met PostNL Business Service
PostNL heeft meerde nummers ingesteld om klanten zo spoedig mogelijk van dienst te zijn. Door te bellen naar PostNL Zakelijk krijgt u als zakelijke klanten sneller de correcte klantenservice aan de lijn. Elke dag is het mogelijk om via deze weg contact op te nemen. Van maandag tot en met vrijdag is PostNL Zakelijk te bereiken van 8.00 uur tot 19.00 uur. In weekenden en op feestdagen kunt u niet bellen via dit telefoonnummer van de PostNL business service.
Online contact met PostNL
Neemt u liever online contact op met PostNL? Kies dan uit een van de verschillende contactmogelijkheden. Zo beschikt de officiële website over een live chat die dagelijks bereikbaar is tussen 8.00 en 19.00 uur. Op Twitter is PostNL actief onder de accounts @PostNL en @PostNL_Zakelijk. Het is zelfs mogelijk om te e-mailen of WhatsAppen met de klantenservice van PostNL.

Overzicht PostNL klantenservice
Storingen
Actuele storingen bij PostNL klantenservice
Er is op dit moment geen storing bekend bij PostNL klantenservice.
Bekende storingsmeldingen
Bovenstaande grafiek toont het aantal bekende storingsmeldingen in de afgelopen 24 uur.
Van sommige klantenservices hebben we toegang tot de actuele storingen. In andere gevallen monitoren we de ogenschijnlijke storingsmeldingen op sociale media, om alsnog zicht te krijgen op eventuele storingen. Als we iets kunnen melden over storingen of meldingen aan de klantenservice van deze organisatie, vindt u dit hier terug.
Openingstijden
Deze week: 18-01 t/m 24-01-2021
Maa | 11:00 | 17:00 | |
---|---|---|---|
Din | 08:00 | 17:00 | |
Woe | 08:00 | 17:00 | |
Don | 08:00 | 17:00 | |
Vri | 08:00 | 17:00 | |
Zat | 08:00 | 16:00 | |
Zon | Gesloten |
Ons team heeft van alle organisaties op KlantenserviceGids.nl gekeken of de openingstijden van de klantenservice vindbaar zijn. Wanneer we deze hebben gevonden, vindt u deze terug in ons widget. In sommige gevallen is het onduidelijk of niet vindbaar of de klantenservice telefonisch bereikbaar is. In dat geval adviseren we u via de webcare kanalen contact te zoeken met de klantenservice van deze organisatie.
Webcare
Online klagen bij deze klantenservice
- Geef je klacht door via de website.
- Geef je klacht door via Facebook.
- Geef je klacht door via Twitter.
Meer over deze klantenservice
Locatie & Achtergrond
Prinses Beatrixlaan 23, 2595AK Den Haag
Contact met PostNL klantenservice?
Vroeger stond PostNL bekend onder de naam PTT. PostNL houdt zich bezig met de universele postdienst. Benieuwd naar de status van uw PostNL bezorging? Vragen over de bezorgduur en tarieven van PostNL? Of heeft u een klacht over de service en diensten van PostNL? Heeft u juist een compliment voor PostNL? Of bent u benieuwd welke goederen u wel en niet mag verzenden? Dan kunt u hiervoor met PostNL contact opnemen. De klachtenservice van PostNL staat u graag te woord. Bel naar het telefoonnummer van PostNL: 088 – 22 55 555.
Bellen met PostNL?
De klantenservice van PostNL is telefonisch te bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 20.00 uur. Op zaterdag kunt u de telefonische klantendienst van PostNL bellen van 9.00 uur tot 16.00 uur. Op zondag is het onmogelijk om het PostNL telefoonnummer te bellen en contact te hebben met de klantenservicedienst. Wel kunt u een vraag, compliment of klacht versturen via de website of via e-mail. De medewerkers van PostNL zullen deze dan zo spoedig mogelijk beantwoorden.
Eenvoudig contact met PostNL
Behalve een telefonische klantenservice, heeft PostNL ook een webcare team dat bijna dagelijks voor u klaar staat. Vragen kunnen bijvoorbeeld gesteld worden via Twitter, Facebook, e-mail en chat. PostNL is 24/7 op Twitter te bereiken via @PostNL. Alleen op officiële feestdagen is deze dienst niet beschikbaar. PostNL is op Facebook te bereiken via @PostNL. Doorgaans krijgt u binnen een uur antwoord op uw bericht. De chatfunctie van PostNL is op werkdagen beschikbaar van 8.30 uur tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 uur tot 16.00 uur. Of schrijf een brief naar de klantenservice van PostNL. Binnen 10 werkdagen kunt u een reactie verwachten.
PostNL contactgegevens
PostNL (het voormalige PTT Post) heeft diverse telefoonnummers ingesteld om u als klant zo goed mogelijk te ondersteunen. Voor zakelijke vragen heeft PostNL de klantenservice PostNL Zakelijk opgezet. Zakelijke klanten kunnen bellen naar 088 – 868 68 68. Met deze klantendienst kunt u op werkdagen contact opnemen van 8.00 uur tot 19.00 uur. In weekenden en op feestdagen is deze klantenservice telefonisch onbereikbaar.
Bellen met PostNL Business Service
PostNL heeft meerde nummers ingesteld om klanten zo spoedig mogelijk van dienst te zijn. Door te bellen naar PostNL Zakelijk krijgt u als zakelijke klanten sneller de correcte klantenservice aan de lijn. Elke dag is het mogelijk om via deze weg contact op te nemen. Van maandag tot en met vrijdag is PostNL Zakelijk te bereiken van 8.00 uur tot 19.00 uur. In weekenden en op feestdagen kunt u niet bellen via dit telefoonnummer van de PostNL business service.
Online contact met PostNL
Neemt u liever online contact op met PostNL? Kies dan uit een van de verschillende contactmogelijkheden. Zo beschikt de officiële website over een live chat die dagelijks bereikbaar is tussen 8.00 en 19.00 uur. Op Twitter is PostNL actief onder de accounts @PostNL en @PostNL_Zakelijk. Het is zelfs mogelijk om te e-mailen of WhatsAppen met de klantenservice van PostNL.
Adres
Prinses Beatrixlaan 23
2595AK Den Haag
Nederland
PostNL klantenservice
Gemiddelde beoordeling door onze bezoekers
de klantenservice
de klantenservice
de klantenservice
de klantenservice
Onze reviews
Ingegeven reviews
Er zijn nog geen reviews ingegeven. Laat jij als eerste een review achter?
Deel jouw ervaring