Algemeen

Alles over PostNL klantenservice

Direct het juiste PostNL telefoonnummer met KlantenserviceGids.nl

Heeft u een vraag over een van de diensten van PostNL? Of wilt u een klacht indienen over de verzending of ontvangst van een pakket? KlantenserviceGids.nl brengt u direct in contact met de PostNL klantenservice. Het doel van ons platform is om de klantenservices van heel Nederland in kaart te brengen. Of u nu de Primera klantenservice wilt bellen voor de openingstijden van de winkel, of vanwege een storing de Essent klantenservice wilt spreken, op onze website vindt u in één handig overzicht de correcte contactinformatie. Bekijk direct op onze website wat het PostNL telefoonnummer is om uw vragen, opmerkingen of klachten in te dienen.

Waarom het PostNL telefoonnummer bellen?

PostNL is als Nederlands postbedrijf werkzaam in de Benelux. Voorheen stond PostNL onder meer bekend onder de namen PTT, TPG en TNT Post. Als universele postdienst bezorgt het bedrijf zes dagen per week post en pakketten. Er zijn diverse redenen om met Post.nl contact op te nemen. Zo wilt u Post.nl bellen over de producten en diensten van het postbedrijf. Ook kan het zijn dat u vragen aan de PostNL klantenservice heeft over de tarieven of de bezorgduur. U heeft bijvoorbeeld een pakket verstuurd, maar de levering heeft nog steeds niet plaatsgevonden. De Post NL klantenservice geeft u in dat geval informatie over de status van uw bezorging. Ook voor vragen over aangetekende zendingen, de PostNL webshop of de verhuis-, bewaar- en doorzendservice neemt u contact op met de PostNL klantenservice.

Meteen het telefoonnummer PostNL bellen

Voor al uw vragen, opmerkingen of klachten neemt u contact op met het PostNL telefoonnummer 088-2255555. Dit telefoonnummer van PostNL is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 20:00 uur. Op zaterdagen kunt u PostNL bellen van 09:00 uur tot 16:00 uur. Op zondagen is het niet mogelijk om PostNL telefonisch te bereiken. Uiteraard kunt u uw vragen, klachten of complimenten dan wel versturen via andere methoden, zoals met een e-mail of via de website. De PostNL klantenservice zal uw bericht zo spoedig mogelijk beantwoorden.

PostNL telefoonnummer voor zakelijke klanten

Aangetekende stukken, offertes of facturen; binnen de zakelijke post van uw onderneming speelt PostNL een aanzienlijke rol. PostNL heeft daarom een speciaal PostNL telefoonnummer in het leven geroepen om zakelijke klanten direct te woord te staan. U kunt hiervoor PostNL bellen via het telefoonnummer 088–8686868. Dit PostNL telefoonnummer is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 08:00 tot 19:00 uur. Uiteraard kunt u ook het online contactformulier op de website van PostNL versturen voor uw vragen. Vervolgens denkt de PostNL klantenservice met u mee om een oplossing te vinden.

Eenvoudig met PostNL contact

Naast het PostNL telefoonnummer biedt het postbedrijf talrijke andere mogelijkheden om met de PostNL klantenservice in contact te komen. Zo is het webcareteam van PostNL bereikbaar op de sociale media. Op Twitter en Facebook beantwoordt de PostNL klantenservice 24/7 uw vragen op de account @PostNL en @PostNL_Zakelijk. Over het algemeen ontvangt u binnen een uur een bericht. Veder beschikt de website van PostNL over een chatfunctie. Via deze functie kunt u op werkdagen van 08:30 tot 20:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 16:00 uur uw vragen stellen. Ook kunt u een brief schrijven naar: PostNL, Postbus 99180, 8900 NA Leeuwarden. Meer contact informatie vinden van PostNL of andere bedrijven, zoals de ING klantenservice of de Braun klantenservice? Bekijk direct KlantenserviceGids.nl voor meer inlichtingen.

 

  Bel nu
Klantenservices - Telefoonnummers - Adressen - Storingen - Openingstijden

Meer over deze klantenservice

Locatie & Achtergrond

Locatie "PostNL klantenservice hoofdkantoor"
Prinses Beatrixlaan 23, 2595AK Den Haag

Direct het juiste PostNL telefoonnummer met KlantenserviceGids.nl

Heeft u een vraag over een van de diensten van PostNL? Of wilt u een klacht indienen over de verzending of ontvangst van een pakket? KlantenserviceGids.nl brengt u direct in contact met de PostNL klantenservice. Het doel van ons platform is om de klantenservices van heel Nederland in kaart te brengen. Of u nu de Primera klantenservice wilt bellen voor de openingstijden van de winkel, of vanwege een storing de Essent klantenservice wilt spreken, op onze website vindt u in één handig overzicht de correcte contactinformatie. Bekijk direct op onze website wat het PostNL telefoonnummer is om uw vragen, opmerkingen of klachten in te dienen.

Waarom het PostNL telefoonnummer bellen?

PostNL is als Nederlands postbedrijf werkzaam in de Benelux. Voorheen stond PostNL onder meer bekend onder de namen PTT, TPG en TNT Post. Als universele postdienst bezorgt het bedrijf zes dagen per week post en pakketten. Er zijn diverse redenen om met Post.nl contact op te nemen. Zo wilt u Post.nl bellen over de producten en diensten van het postbedrijf. Ook kan het zijn dat u vragen aan de PostNL klantenservice heeft over de tarieven of de bezorgduur. U heeft bijvoorbeeld een pakket verstuurd, maar de levering heeft nog steeds niet plaatsgevonden. De Post NL klantenservice geeft u in dat geval informatie over de status van uw bezorging. Ook voor vragen over aangetekende zendingen, de PostNL webshop of de verhuis-, bewaar- en doorzendservice neemt u contact op met de PostNL klantenservice.

Meteen het telefoonnummer PostNL bellen

Voor al uw vragen, opmerkingen of klachten neemt u contact op met het PostNL telefoonnummer 088-2255555. Dit telefoonnummer van PostNL is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 20:00 uur. Op zaterdagen kunt u PostNL bellen van 09:00 uur tot 16:00 uur. Op zondagen is het niet mogelijk om PostNL telefonisch te bereiken. Uiteraard kunt u uw vragen, klachten of complimenten dan wel versturen via andere methoden, zoals met een e-mail of via de website. De PostNL klantenservice zal uw bericht zo spoedig mogelijk beantwoorden.

PostNL telefoonnummer voor zakelijke klanten

Aangetekende stukken, offertes of facturen; binnen de zakelijke post van uw onderneming speelt PostNL een aanzienlijke rol. PostNL heeft daarom een speciaal PostNL telefoonnummer in het leven geroepen om zakelijke klanten direct te woord te staan. U kunt hiervoor PostNL bellen via het telefoonnummer 088–8686868. Dit PostNL telefoonnummer is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 08:00 tot 19:00 uur. Uiteraard kunt u ook het online contactformulier op de website van PostNL versturen voor uw vragen. Vervolgens denkt de PostNL klantenservice met u mee om een oplossing te vinden.

Eenvoudig met PostNL contact

Naast het PostNL telefoonnummer biedt het postbedrijf talrijke andere mogelijkheden om met de PostNL klantenservice in contact te komen. Zo is het webcareteam van PostNL bereikbaar op de sociale media. Op Twitter en Facebook beantwoordt de PostNL klantenservice 24/7 uw vragen op de account @PostNL en @PostNL_Zakelijk. Over het algemeen ontvangt u binnen een uur een bericht. Veder beschikt de website van PostNL over een chatfunctie. Via deze functie kunt u op werkdagen van 08:30 tot 20:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 16:00 uur uw vragen stellen. Ook kunt u een brief schrijven naar: PostNL, Postbus 99180, 8900 NA Leeuwarden. Meer contact informatie vinden van PostNL of andere bedrijven, zoals de ING klantenservice of de Braun klantenservice? Bekijk direct KlantenserviceGids.nl voor meer inlichtingen.

 

Adres

Prinses Beatrixlaan 23
2595AK Den Haag
Nederland

Overzicht PostNL klantenservice

Actuele storingen Geen storingen bekend
Reviews
Nu bereikbaar 9:00 - 20:00 uur
Bel de klantenservice 0031 0900 0990

Openingstijden

Deze week: 02-12 t/m 08-12-2024

Maa11:00
17:00
Din08:00
17:00
Woe08:00
17:00
Don08:00
17:00
Vri08:00
17:00
Zat08:00
16:00
ZonGesloten

Ons team heeft van alle organisaties op KlantenserviceGids.nl gekeken of de openingstijden van de klantenservice vindbaar zijn. Wanneer we deze hebben gevonden, vindt u deze terug in ons widget. In sommige gevallen is het onduidelijk of niet vindbaar of de klantenservice telefonisch bereikbaar is. In dat geval adviseren we u via de webcare kanalen contact te zoeken met de klantenservice van deze organisatie.

PostNL klantenservice
Social & Webcare

Webcare

Online klagen bij deze klantenservice

Geef je klacht door via de website.

PostNL klantenservice
Gemiddelde beoordeling door onze bezoekers

Algemene indruk van
de klantenservice
2
van 10
Bereikbaarheidvan
de klantenservice
2
van 10
Serviceniveau van
de klantenservice
3
van 10
Gemiddelde score van
de klantenservice
2.2
van 10

Onze reviews

Ingegeven reviews

Er zijn nog geen reviews ingegeven. Laat jij als eerste een review achter?

Deel jouw ervaring

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *