Algemeen
Alles over Schiphol
Meteen contact met de Schiphol klantenservice dankzij KlantenserviceGids.nl
Reist u via Schiphol en wilt u meer informatie over uw reisschema? Of vraagt u zich af waar u het beste uw auto kunt parkeren terwijl u op vakantie bent? KlantenserviceGids.nl brengt u eenvoudig en snel met de Schiphol klantenservice in contact. Bedrijven maken het voor consumenten vaak lastig om de juiste contactinformatie te vinden. Voordat u het weet bent u belandt in een web aan pagina´s, voordat u een telefoonnummer van de klantenservice tegenkomt. KlantenserviceGids.nl wil dit proces vereenvoudigen met een handige database boordevol contactinformatie. Binnen een handomdraai belt u met de Otto klantenservice, het TAP Portugal contact nummer, het Royal Air Maroc contact nummer of de Amazon klantenservice. Lees snel verder hoe uw met de Schiphol klantenservice in contact komt.
Contact met de Schiphol klantenservice, een van de drukste luchthavens van Europa
Nooit had Schiphol kunnen bedenken dat het tot de grootste luchthaven van Nederland en een van de meest belangrijke luchthavens van Europa zou uitgroeien. In april 1916 was Schiphol Amsterdam Airport (afgekort AMS) nog een militair vliegveld. De eerste commerciële vlucht was op 17 mei 1920, waarbij twee journalisten meevlogen van Londen naar Amsterdam. In heel 1920 vlogen slechts 345 reizigers via Schiphol. Dit aantal is nu bijna niet meer voor te stellen. Zo vlogen er in 2020 van en naar de luchthaven circa 20,9 miljoen reizigers. Dit maakt Schiphol Amsterdam Airport de op drie na drukste luchthaven van Europa. De luchthavens in de top 3 zijn London Heathrow, Paris Charles de Gaulle en Frankfurt. Op de vijfde plaats bevindt zich Istanbul Airport. De luchthaven in de Haarlemmermeer is daarnaast ook de thuisbasis van meerdere vliegtuigmaatschappijen, zoals KLM, Transavia, Corendon en ArkeFly. Een Schiphol klantenservice is dan ook bij zo´n grote organisatie een absolute must.
Veelgestelde vragen beantwoord bij de Schiphol klantenservice
Alvorens u van plan bent Schiphol te bellen, is het raadzaam om eerst de website van Schiphol te bezoeken. Hier vindt u een uitgebreide pagina met veelgestelde vragen en antwoorden. De vragen zijn handig per onderwerp gegroepeerd, zodat u snel de correcte informatie kunt vinden. Zo leest u hoe groot uw handbagage mag zijn en welke artikelen u mee mag nemen in het vliegtuig, hoe u het beste een reis met kinderen voorbereid en hoe u zo snel mogelijk door de security gaat. Ook leest u hier hoe u moet inchecken, waar u uw auto kunt parkeren en welke reispapieren u nodig heeft voor uw reis. Heeft u niet het antwoord gevonden dat u zocht? Dan kunt u uiteraard alsnog de Schiphol klantenservice bereiken.
Schiphol bellen voor uw vragen aan de klantenservice
Is er een storing bij Schiphol of heeft u te lang in een wachtrij gestaan waardoor u uw vlucht gemist heeft? Voor persoonlijk Schipholtickets contact belt u met het Schiphol telefoonnummer 0900-0141. U kunt het Schiphol informatie nummer zeven dagen per week bellen tussen 06:00 en 24:00 uur. De tarieven voor Schiphol bellen bedragen de gebruikelijke belkosten. Wanneer u vanuit het buitenland de Schiphol klantenservice wilt bellen, neemt u contact op met het Schiphol telefoonnummer +31 20 7940800. U betaalt in dat geval de internationale gesprekskosten. Bent u een voorwerp verloren, en wilt u weten of uw artikel gevonden is? In dat geval kunt de kenmerken van uw verloren voorwerp doorgeven op het online webformulier op de website van Schiphol. Als u vervolgens meer informatie wilt over uw verloren artikelen, kunt u Schiphol Lost and Found bellen op het telefoonnummer 020 333 0333.
Andere methodes om de Schiphol klantenservice te bereiken
De Schiphol klantenservice kunt u naast bellen ook bereiken via Whatsapp. U neemt hiervoor contact op met het Schiphol informatie nummer 0208080752. Ook kunt u chatten met de Schiphol klantenservice via de Live chat op de website van de luchthaven. Verder is het webcare team van Schiphol actief op de sociale media. Zo komt u met de Schiphol klantenservice op Twitter, Instagram, Facebook en YouTube in contact onder het account @Schiphol. De Schiphol klantenservice streeft ernaar om dagelijks 24 uur bereikbaar te zijn voor vragen.
Meer over deze klantenservice
Locatie & Achtergrond
Evert van de Beekstraat 202, 1118CP Schiphol
Meteen contact met de Schiphol klantenservice dankzij KlantenserviceGids.nl
Reist u via Schiphol en wilt u meer informatie over uw reisschema? Of vraagt u zich af waar u het beste uw auto kunt parkeren terwijl u op vakantie bent? KlantenserviceGids.nl brengt u eenvoudig en snel met de Schiphol klantenservice in contact. Bedrijven maken het voor consumenten vaak lastig om de juiste contactinformatie te vinden. Voordat u het weet bent u belandt in een web aan pagina´s, voordat u een telefoonnummer van de klantenservice tegenkomt. KlantenserviceGids.nl wil dit proces vereenvoudigen met een handige database boordevol contactinformatie. Binnen een handomdraai belt u met de Otto klantenservice, het TAP Portugal contact nummer, het Royal Air Maroc contact nummer of de Amazon klantenservice. Lees snel verder hoe uw met de Schiphol klantenservice in contact komt.
Contact met de Schiphol klantenservice, een van de drukste luchthavens van Europa
Nooit had Schiphol kunnen bedenken dat het tot de grootste luchthaven van Nederland en een van de meest belangrijke luchthavens van Europa zou uitgroeien. In april 1916 was Schiphol Amsterdam Airport (afgekort AMS) nog een militair vliegveld. De eerste commerciële vlucht was op 17 mei 1920, waarbij twee journalisten meevlogen van Londen naar Amsterdam. In heel 1920 vlogen slechts 345 reizigers via Schiphol. Dit aantal is nu bijna niet meer voor te stellen. Zo vlogen er in 2020 van en naar de luchthaven circa 20,9 miljoen reizigers. Dit maakt Schiphol Amsterdam Airport de op drie na drukste luchthaven van Europa. De luchthavens in de top 3 zijn London Heathrow, Paris Charles de Gaulle en Frankfurt. Op de vijfde plaats bevindt zich Istanbul Airport. De luchthaven in de Haarlemmermeer is daarnaast ook de thuisbasis van meerdere vliegtuigmaatschappijen, zoals KLM, Transavia, Corendon en ArkeFly. Een Schiphol klantenservice is dan ook bij zo´n grote organisatie een absolute must.
Veelgestelde vragen beantwoord bij de Schiphol klantenservice
Alvorens u van plan bent Schiphol te bellen, is het raadzaam om eerst de website van Schiphol te bezoeken. Hier vindt u een uitgebreide pagina met veelgestelde vragen en antwoorden. De vragen zijn handig per onderwerp gegroepeerd, zodat u snel de correcte informatie kunt vinden. Zo leest u hoe groot uw handbagage mag zijn en welke artikelen u mee mag nemen in het vliegtuig, hoe u het beste een reis met kinderen voorbereid en hoe u zo snel mogelijk door de security gaat. Ook leest u hier hoe u moet inchecken, waar u uw auto kunt parkeren en welke reispapieren u nodig heeft voor uw reis. Heeft u niet het antwoord gevonden dat u zocht? Dan kunt u uiteraard alsnog de Schiphol klantenservice bereiken.
Schiphol bellen voor uw vragen aan de klantenservice
Is er een storing bij Schiphol of heeft u te lang in een wachtrij gestaan waardoor u uw vlucht gemist heeft? Voor persoonlijk Schipholtickets contact belt u met het Schiphol telefoonnummer 0900-0141. U kunt het Schiphol informatie nummer zeven dagen per week bellen tussen 06:00 en 24:00 uur. De tarieven voor Schiphol bellen bedragen de gebruikelijke belkosten. Wanneer u vanuit het buitenland de Schiphol klantenservice wilt bellen, neemt u contact op met het Schiphol telefoonnummer +31 20 7940800. U betaalt in dat geval de internationale gesprekskosten. Bent u een voorwerp verloren, en wilt u weten of uw artikel gevonden is? In dat geval kunt de kenmerken van uw verloren voorwerp doorgeven op het online webformulier op de website van Schiphol. Als u vervolgens meer informatie wilt over uw verloren artikelen, kunt u Schiphol Lost and Found bellen op het telefoonnummer 020 333 0333.
Andere methodes om de Schiphol klantenservice te bereiken
De Schiphol klantenservice kunt u naast bellen ook bereiken via Whatsapp. U neemt hiervoor contact op met het Schiphol informatie nummer 0208080752. Ook kunt u chatten met de Schiphol klantenservice via de Live chat op de website van de luchthaven. Verder is het webcare team van Schiphol actief op de sociale media. Zo komt u met de Schiphol klantenservice op Twitter, Instagram, Facebook en YouTube in contact onder het account @Schiphol. De Schiphol klantenservice streeft ernaar om dagelijks 24 uur bereikbaar te zijn voor vragen.
Adres
Evert van de Beekstraat 202
1118CP Schiphol
Nederland
Overzicht Schiphol
Openingstijden
Deze week: 03-02 t/m 09-02-2025
Maa | 23:00 | 23:00 | |
---|---|---|---|
Din | 23:00 | 23:00 | |
Woe | 23:00 | 23:00 | |
Don | 23:00 | 23:00 | |
Vri | 23:00 | 23:00 | |
Zat | Gesloten | ||
Zon | Gesloten |
Ons team heeft van alle organisaties op KlantenserviceGids.nl gekeken of de openingstijden van de klantenservice vindbaar zijn. Wanneer we deze hebben gevonden, vindt u deze terug in ons widget. In sommige gevallen is het onduidelijk of niet vindbaar of de klantenservice telefonisch bereikbaar is. In dat geval adviseren we u via de webcare kanalen contact te zoeken met de klantenservice van deze organisatie.
Webcare
Online klagen bij deze klantenservice
- Geef je klacht door via de website.
Schiphol
Gemiddelde beoordeling door onze bezoekers
de klantenservice
de klantenservice
de klantenservice
de klantenservice
Onze reviews
Ingegeven reviews
Er zijn nog geen reviews ingegeven. Laat jij als eerste een review achter?
Deel jouw ervaring