Heeft u de hulp nodig van de Telfort helpdesk? Lees dan snel verder. Op deze pagina vindt u alle
contactinformatie. Bijna dagelijks staat deze service voor u klaar om verschillende vragen te
beantwoorden over de producten en diensten van Telfort. Heeft u bijvoorbeeld ene vraag over de
telefonie, internet- en televisieabonnementen van Telfort? Heeft u een vraag over een factuur? Of
wilt u (zakelijke) klant worden bij Telfort? Bel dan naar de Telfort helpdesk via het telefoonnummer
0900 – 9596.
Hulp nodig van Telfort?
Belt u naar de Telfort helpdesk omdat u hulp nodig heeft omtrent vaste telefonie, internet of
televisie? Zorg er dan voor dat u op locatie bent op het moment van bellen. Alleen zo kan de Telfort
helpdesk u zo goed mogelijk helpen. Tijdens het gesprek met de Telfort servicelijn krijgt u eerst een
antwoordapparaat te horen. Spreek hier duidelijk in waarom u belt. Daarna wordt u zo spoedig
mogelijk doorverbonden met de juiste afdeling.
Bereikbaarheid Telfort helpdesk
De servicelijnen van Telfort zijn niet 24 uur per dag, 7 dagen per week te bereiken. Op maandag tot
en met vrijdag kunt u bellen met de Telfort helpdesk van 9.00 uur tot 21.00 uur. Op zaterdagen is de
Telfort servicedesk te bereiken van 10.00 uur tot 17.00 uur. Op zondagen en feestdagen is de
helpdesk gesloten. Wel kunt u 24/7 bellen met Telfort wanneer uw telefoon is gestolen of wanneer u
deze bent verloren.
Adres
Teleportboulevard 121
1043 EJ Amsterdam
Nederland