Algemeen

Alles over Ziggo klantenservice

Alles over de Ziggo klantenservice

Als u een Ziggo storing hebt, dan kunt u met de Ziggo klanten service bellen. Ook kunt u bij de Ziggo klantenservice terecht voor uw vragen over uw abonnement of de diensten van Ziggo. Het Ziggo telefoonnummer is 0900-1884. Ziggo contact is ook mogelijk via de online community of via de chatservice. Het telefoonnummer van Ziggo is tussen 8.00 en 20.00 bereikbaar, de andere Ziggo contact mogelijkheden zijn 24 uur per dag en 7 dagen per week beschikbaar. Heeft u uw televisie en internet via T-mobile thuis, dan vindt u de gegevens van de T-Mobile klantenservice hier. Wij hebben ook het telefoonnummer van Caiway voor u.

Ziggo storing

Bij een Ziggo storing kunt u eerst op de website van Ziggo kijken of er storingen in uw gebied bekend zijn. Alle storingen van Ziggo worden op de website vermeld, zodra ze bekend zijn. Kijk ook eens op de Ziggo Community. Dit is een forum waar naast gebruikers ook medewerkers van Ziggo actief zijn die graag uw vragen beantwoorden. Als dat niet het geval is, dan neemt u contact op met de Ziggo helpdesk. Met uw klantnummer bij de hand kan de klantenservice u sneller helpen. Controleer ook welke dienst van Ziggo storing heeft. Gaat het alleen om een storing van de televisie, de telefoon, het internet, een Ziggo Go storing of een grote storing van alle Ziggo diensten? Dat maakt het makkelijker om de juiste keuze in het keuzemenu te maken.

Ziggo internet storing

Een Ziggo internet storing is natuurlijk erg vervelend. De mensen van de Ziggo klanten service helpen u graag om de storing op te lossen. Als u belt met het Ziggo klantenservice telefoonnummer kiest u in het keuzemenu voor de afdeling internet. De Ziggo klantenservice kan u helpen om stap voor stap de internetverbinding te controleren en het probleem op te lossen. Zorg ervoor dat u thuis bent als u belt en dat u bij de router kunt. Daarnaast helpt het als u de beschikking heeft over een computer.

Vragen voor de Ziggo klantenservice

Natuurlijk kunt u ook met de Ziggo klantenservice bellen, als u alleen een vraag hebt. U hoeft niet per se een storing van Ziggo te hebben. Ook bij een vraag over bijvoorbeeld uw factuur of als u uw services aan wilt passen, kunt u contact met Ziggo opnemen. Via uw MijnZiggo account kunt u veel dingen zelf aanpassen en opzoeken. Bijvoorbeeld als u gaat verhuizen, uw rekeningnummer wilt wijzigen of uw abonnement op wilt zeggen.

Ziggo zakelijk

Er is een apart Ziggo telefoonnummer voor Ziggo zakelijk contact, 0800-0620. Dit nummer is 7 dagen per week tussen 8.00 en 22.00 bereikbaar. Als u in het buitenland bent, dan belt u +31 88 12 12 999 voor de klantenservice van Ziggo zakelijk. Als u beschikking heeft over internet, is het ook mogelijk om te chatten met de klantenservice. Indien u geen internet heeft, dan is bellen de enige mogelijkheid.

Openingstijden van de Ziggo klantenservice

De Ziggo klantenservice is elke dag bereikbaar va 8.00 tot 20.00 uur. Als u met uw vaste telefoon met Ziggo abonnement belt, dan belt u het nummer 1200. Via dit nummer is de Ziggo klantenservice gratis te bereiken. Als u met een andere telefoon belt, bijvoorbeeld uw mobiele telefoon, dan is het Ziggo telefoon nummer 0900-1884. Via dit nummer worden de gebruikelijke belkosten in rekening gebracht. U kunt ook chatten met de digitale assistent. Deze assistent heeft Tobi en is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Tobi is een robot, maar als hij er niet uitkomt, dan schakelt hij een medewerker in om u verder te helpen.

Tips voor contact met Ziggo

Zorg er altijd voor, dat u uw klantnummer bij de hand hebt, als u met de Ziggo klantenservice wil bellen. Dan kan de klantenservice medewerker direct al uw gegevens opzoeken, zodat ze u sneller kunnen helpen. Veel zaken kunt u ook zelf regelen met via uw MijnZiggo account. Hier kunt u bijvoorbeeld uw services aanpassen en kijken of er storingen bekend zijn. Bedenk ook van tevoren welke afdeling u wil spreken. Dat helpt om een goede keuze te maken in het keuzemenu. Schrijf verder al uw vragen alvast op. Dan kunt u niets vergeten en hoeft u niet nogmaals te bellen.

  Bel nu
Klantenservices - Telefoonnummers - Adressen - Storingen - Openingstijden

Meer over deze klantenservice

Locatie & Achtergrond

Locatie "Ziggo klantenservice hoofdkantoor"
Atoomweg 100, 3540 AA Utrecht

Alles over de Ziggo klantenservice

Als u een Ziggo storing hebt, dan kunt u met de Ziggo klanten service bellen. Ook kunt u bij de Ziggo klantenservice terecht voor uw vragen over uw abonnement of de diensten van Ziggo. Het Ziggo telefoonnummer is 0900-1884. Ziggo contact is ook mogelijk via de online community of via de chatservice. Het telefoonnummer van Ziggo is tussen 8.00 en 20.00 bereikbaar, de andere Ziggo contact mogelijkheden zijn 24 uur per dag en 7 dagen per week beschikbaar. Heeft u uw televisie en internet via T-mobile thuis, dan vindt u de gegevens van de T-Mobile klantenservice hier. Wij hebben ook het telefoonnummer van Caiway voor u.

Ziggo storing

Bij een Ziggo storing kunt u eerst op de website van Ziggo kijken of er storingen in uw gebied bekend zijn. Alle storingen van Ziggo worden op de website vermeld, zodra ze bekend zijn. Kijk ook eens op de Ziggo Community. Dit is een forum waar naast gebruikers ook medewerkers van Ziggo actief zijn die graag uw vragen beantwoorden. Als dat niet het geval is, dan neemt u contact op met de Ziggo helpdesk. Met uw klantnummer bij de hand kan de klantenservice u sneller helpen. Controleer ook welke dienst van Ziggo storing heeft. Gaat het alleen om een storing van de televisie, de telefoon, het internet, een Ziggo Go storing of een grote storing van alle Ziggo diensten? Dat maakt het makkelijker om de juiste keuze in het keuzemenu te maken.

Ziggo internet storing

Een Ziggo internet storing is natuurlijk erg vervelend. De mensen van de Ziggo klanten service helpen u graag om de storing op te lossen. Als u belt met het Ziggo klantenservice telefoonnummer kiest u in het keuzemenu voor de afdeling internet. De Ziggo klantenservice kan u helpen om stap voor stap de internetverbinding te controleren en het probleem op te lossen. Zorg ervoor dat u thuis bent als u belt en dat u bij de router kunt. Daarnaast helpt het als u de beschikking heeft over een computer.

Vragen voor de Ziggo klantenservice

Natuurlijk kunt u ook met de Ziggo klantenservice bellen, als u alleen een vraag hebt. U hoeft niet per se een storing van Ziggo te hebben. Ook bij een vraag over bijvoorbeeld uw factuur of als u uw services aan wilt passen, kunt u contact met Ziggo opnemen. Via uw MijnZiggo account kunt u veel dingen zelf aanpassen en opzoeken. Bijvoorbeeld als u gaat verhuizen, uw rekeningnummer wilt wijzigen of uw abonnement op wilt zeggen.

Ziggo zakelijk

Er is een apart Ziggo telefoonnummer voor Ziggo zakelijk contact, 0800-0620. Dit nummer is 7 dagen per week tussen 8.00 en 22.00 bereikbaar. Als u in het buitenland bent, dan belt u +31 88 12 12 999 voor de klantenservice van Ziggo zakelijk. Als u beschikking heeft over internet, is het ook mogelijk om te chatten met de klantenservice. Indien u geen internet heeft, dan is bellen de enige mogelijkheid.

Openingstijden van de Ziggo klantenservice

De Ziggo klantenservice is elke dag bereikbaar va 8.00 tot 20.00 uur. Als u met uw vaste telefoon met Ziggo abonnement belt, dan belt u het nummer 1200. Via dit nummer is de Ziggo klantenservice gratis te bereiken. Als u met een andere telefoon belt, bijvoorbeeld uw mobiele telefoon, dan is het Ziggo telefoon nummer 0900-1884. Via dit nummer worden de gebruikelijke belkosten in rekening gebracht. U kunt ook chatten met de digitale assistent. Deze assistent heeft Tobi en is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Tobi is een robot, maar als hij er niet uitkomt, dan schakelt hij een medewerker in om u verder te helpen.

Tips voor contact met Ziggo

Zorg er altijd voor, dat u uw klantnummer bij de hand hebt, als u met de Ziggo klantenservice wil bellen. Dan kan de klantenservice medewerker direct al uw gegevens opzoeken, zodat ze u sneller kunnen helpen. Veel zaken kunt u ook zelf regelen met via uw MijnZiggo account. Hier kunt u bijvoorbeeld uw services aanpassen en kijken of er storingen bekend zijn. Bedenk ook van tevoren welke afdeling u wil spreken. Dat helpt om een goede keuze te maken in het keuzemenu. Schrijf verder al uw vragen alvast op. Dan kunt u niets vergeten en hoeft u niet nogmaals te bellen.

Adres

Atoomweg 100
3540 AA Utrecht
Nederland

Overzicht Ziggo klantenservice

Actuele storingen Geen storingen bekend
Reviews
Nu bereikbaar 9:00 - 20:00 uur
Bel de klantenservice 088 1212500

Openingstijden

Deze week: 02-12 t/m 08-12-2024

Maa07:00
21:00
Din07:00
21:00
Woe07:00
21:00
Don07:00
21:00
Vri07:00
21:00
Zat07:00
21:00
Zon07:00
21:00

Ons team heeft van alle organisaties op KlantenserviceGids.nl gekeken of de openingstijden van de klantenservice vindbaar zijn. Wanneer we deze hebben gevonden, vindt u deze terug in ons widget. In sommige gevallen is het onduidelijk of niet vindbaar of de klantenservice telefonisch bereikbaar is. In dat geval adviseren we u via de webcare kanalen contact te zoeken met de klantenservice van deze organisatie.

Ziggo klantenservice
Social & Webcare

Webcare

Online klagen bij deze klantenservice

Geef je klacht door via de website.
Geef je klacht door via YouTube.
Geef je klacht door via Google+.

Ziggo klantenservice
Gemiddelde beoordeling door onze bezoekers

Algemene indruk van
de klantenservice
3
van 10
Bereikbaarheidvan
de klantenservice
3
van 10
Serviceniveau van
de klantenservice
2
van 10
Gemiddelde score van
de klantenservice
2.4
van 10

Onze reviews

Ingegeven reviews

door Zusenzofashion
18 juni 2023
2 gemiddeld

Jullie zijn niet te bereiken

Algemeen
Bereikbaarheid
Service
door Karel
17 juni 2023
9.3 gemiddeld

Erg tevreden met Ziggo. Snelle service en probleem was snel opgelost.

Algemeen
Bereikbaarheid
Service
door Ruud
31 oktober 2019
1.7 gemiddeld

Ziggo is niet bereikbaar en internet wordt steeds slechter. Elke keer hetzelfde; als je klaagt is het weer enkele maanden beter en dan weer slecht! Terwijl we wel betalen voor 100%!!!!!

Algemeen
Bereikbaarheid
Service
door Erkan yumuk
24 oktober 2019
1 gemiddeld

Schandalig WTF waarom krijg ik nooit iemand te pakken als ik probeer te bellen!!!!!! GVDD 2 DAGEN GEEN TV/INTERNET

Algemeen
Bereikbaarheid
Service
door Winkel
17 oktober 2019
2 gemiddeld

Te veel storingen achter elkaar 1 week.
Geen enkele vermelding of aankondiging voorafgaande. En storingen duren veel te lang. Geregeld een hele dag. Maar je abbonnement blijft het zelfde ! Ben zeer ontevreden.

Algemeen
Bereikbaarheid
Service

Deel jouw ervaring

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *