Telefoonnummer van VGZ

Contact opnemen met VGZ? De klantenservice van VGZ beantwoord graag uw vragen over de zorgverzekeringen die zij aanbieden. Heeft u bijvoorbeeld een vraag over het eigen risico? Wilt u meer meten over de aanvullende verzekeringen van VGZ? Vraagt u zich af hoe u een declaratie moet indienen? Of wilt u een betalingsregeling treffen? De klantenservice van VGZ staat voor u klaar. Bel voor algemene vragen naar het telefoonnummer 0900-8490.

Bellen met VGZ zorgverzekering

VGZ heeft verschillende telefoonnummers die bedoeld zijn voor verschillende type vragen:

Heeft u een collectieve verzekering bij VGZ en wilt u hier meer over weten? Bel dan naar 0900-0750.

Heeft u een VGZ GemeentePakket. Of bent u verzekerd via het VGZ DenHaagpakket, VGZ Zuid-Limburgpakket of VGZ Rotterdampakket? Bel dan naar 0900-779 97 71.

Wilt u een VGZ Zorgadviseur spreken voor persoonlijk zorgadvies, wachtlijstbemiddeling of een second opinion? Neem dan contact op via 088-131 16 11.

Heeft u spoedeisende hulp in het buitenland nodig en heeft u een verzekering bij VGZ? Bel dan naar de VGZ Alarmcentrale: +31 40 297 55 50. De VGZ Alarmcentrale is 24/7 bereikbaar.

Wanneer is VGZ bereikbaar?

De algemene klantenservice van VGZ is niet 24/7 bereikbaar. Van maandag tot en met vrijdag kunt u bellen met deze zorgverzekeraar van 8.00 uur tot 20.00 uur. Op zaterdag kunt u contact opnemen van 9.00 uur tot 13.00 uur. Op zondagen en feestdagen is de klantenservice van VGZ onbereikbaar.