Algemeen

Alles over Primera

Meteen met de Primera klantenservice contact dankzij KlantenserviceGids.nl

Heeft u een bestelling bij Primera geplaatst waar u vragen over heeft? Of wilt u meer weten over de cadeaukaarten van de Primera klantenservice? KlantenserviceGids.nl zorgt dat u binnen een handomdraai met Primera in contact komt. In onze database vindt u een uiteenlopend aanbod aan klantenservice gegevens van allerlei bedrijven en instellingen in Nederland. Zo belt u met het PostNL telefoonnummer om de status van uw bezorging op te vragen, verhelpt u een storing bij de ING dankzij een van hun medewerkers en wijzigt u uw sport abonnement met de Basic Fit contact informatie. Lees snel verder hoe u de Primera klantenservice kunt bereiken.

Met Primera contact, de populaire Nederlandse winkelketen

In 1991 besloten meerdere tabaksfabrikanten en winkeliers dat het tijd was voor een nieuw soort tabakswinkel. De Coöperatie Primera was hierbij een feit, waarbij de tabaksindustrie 40 procent van de aandelen ontving en de winkeliers de overige 60 procent. Met deze organisatiewijze is iedere tabakswinkel een franchise, met zelfstandige ondernemers. De winkelketen houdt echter wel een identieke winkelinrichting en assortiment aan, met tabak en gemakproducten als tijdschriften, briefkaarten, snoep en boeken. De zelfstandige ondernemers kunnen daarnaast in alle gevallen aan het hoofdkantoor advies vragen, bijvoorbeeld over marketing, financiering en bedrijfsvoering. Primera heeft in de loop der tijd een enorme groei doorgemaakt. Waar in 1991 nog minder dan 10 winkels bij de keten hoorde, zijn er nu meer dan 500 winkels verspreid over heel Nederland. Bovendien biedt Primera in de webshop een uitgebreid aanbod aan artikelen aan, waaronder boeken en cadeauartikelen. Deze producten haalt u kosteloos af bij een van de Primera filialen of laat u binnen een enkele dag naar uw postadres verzenden. Bij deze gigantische franchise is een goed werkende Primera klantenservice onmisbaar.

Met Primera bellen voor uw vragen of opmerkingen

Wilt u persoonlijk contact met een van de Primera klantenservice medewerkers, dan belt u het Primera telefoonnummer 0900 – 7746372. De Primera klantenservice is bereikbar van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Ook kunt u vragen aan het hoofdkantoor van Primera stellen. Hiervoor neemt u met Primera contact op via het telefoonnummer 0418 – 651007. De medewerkers van Primera staan u hier te woord van maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur.

Met Primera contact via de website

De Primera klantenservice neemt een groot deel van de website van de tabaksketen in, zodat uw vragen wellicht al op de website worden beantwoord. Zo is er een veelgestelde vragen met antwoorden pagina op de website, waar u per onderwerp kunt bekijken of uw kwestie al wordt verholpen. Daarnaast kunt u op de website een online contactformulier invullen om uw vragen te stellen. Ook zijn de e-mailadressen klantenservice@primera.nl en info@primera.nl geopend voor uw vragen, opmerkingen en klachten.

De Primera klantenservice op sociale media

Uiteraard is de Primera klantenservice uitstekend vertegenwoordigd op de sociale media. Zo stelt u uw vragen aan Primera op Twitter onder @Primera_nl en op Facebook onder @Primera.nl.

 

  Bel nu
Klantenservices - Telefoonnummers - Adressen - Storingen - Openingstijden

Meer over deze klantenservice

Locatie & Achtergrond

Locatie "Primera hoofdkantoor"
Koeweistraat 14, 4181CD Waardenburg

Meteen met de Primera klantenservice contact dankzij KlantenserviceGids.nl

Heeft u een bestelling bij Primera geplaatst waar u vragen over heeft? Of wilt u meer weten over de cadeaukaarten van de Primera klantenservice? KlantenserviceGids.nl zorgt dat u binnen een handomdraai met Primera in contact komt. In onze database vindt u een uiteenlopend aanbod aan klantenservice gegevens van allerlei bedrijven en instellingen in Nederland. Zo belt u met het PostNL telefoonnummer om de status van uw bezorging op te vragen, verhelpt u een storing bij de ING dankzij een van hun medewerkers en wijzigt u uw sport abonnement met de Basic Fit contact informatie. Lees snel verder hoe u de Primera klantenservice kunt bereiken.

Met Primera contact, de populaire Nederlandse winkelketen

In 1991 besloten meerdere tabaksfabrikanten en winkeliers dat het tijd was voor een nieuw soort tabakswinkel. De Coöperatie Primera was hierbij een feit, waarbij de tabaksindustrie 40 procent van de aandelen ontving en de winkeliers de overige 60 procent. Met deze organisatiewijze is iedere tabakswinkel een franchise, met zelfstandige ondernemers. De winkelketen houdt echter wel een identieke winkelinrichting en assortiment aan, met tabak en gemakproducten als tijdschriften, briefkaarten, snoep en boeken. De zelfstandige ondernemers kunnen daarnaast in alle gevallen aan het hoofdkantoor advies vragen, bijvoorbeeld over marketing, financiering en bedrijfsvoering. Primera heeft in de loop der tijd een enorme groei doorgemaakt. Waar in 1991 nog minder dan 10 winkels bij de keten hoorde, zijn er nu meer dan 500 winkels verspreid over heel Nederland. Bovendien biedt Primera in de webshop een uitgebreid aanbod aan artikelen aan, waaronder boeken en cadeauartikelen. Deze producten haalt u kosteloos af bij een van de Primera filialen of laat u binnen een enkele dag naar uw postadres verzenden. Bij deze gigantische franchise is een goed werkende Primera klantenservice onmisbaar.

Met Primera bellen voor uw vragen of opmerkingen

Wilt u persoonlijk contact met een van de Primera klantenservice medewerkers, dan belt u het Primera telefoonnummer 0900 – 7746372. De Primera klantenservice is bereikbar van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Ook kunt u vragen aan het hoofdkantoor van Primera stellen. Hiervoor neemt u met Primera contact op via het telefoonnummer 0418 – 651007. De medewerkers van Primera staan u hier te woord van maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur.

Met Primera contact via de website

De Primera klantenservice neemt een groot deel van de website van de tabaksketen in, zodat uw vragen wellicht al op de website worden beantwoord. Zo is er een veelgestelde vragen met antwoorden pagina op de website, waar u per onderwerp kunt bekijken of uw kwestie al wordt verholpen. Daarnaast kunt u op de website een online contactformulier invullen om uw vragen te stellen. Ook zijn de e-mailadressen klantenservice@primera.nl en info@primera.nl geopend voor uw vragen, opmerkingen en klachten.

De Primera klantenservice op sociale media

Uiteraard is de Primera klantenservice uitstekend vertegenwoordigd op de sociale media. Zo stelt u uw vragen aan Primera op Twitter onder @Primera_nl en op Facebook onder @Primera.nl.

 

Adres

Koeweistraat 14
4181CD Waardenburg
Nederland

Overzicht Primera

Actuele storingen Geen storingen bij ons bekend
Reviews  Geen reviews ingegeven
Nu bereikbaar 9:00 - 20:00 uur
Bel de klantenservice 0031 900 774 63 72

Openingstijden

Deze week: 22-04 t/m 28-04-2024

Maa10:00
16:30
Din07:00
16:30
Woe07:00
16:30
Don07:00
16:30
Vri07:00
19:00
Zat06:30
15:30
ZonGesloten

Ons team heeft van alle organisaties op KlantenserviceGids.nl gekeken of de openingstijden van de klantenservice vindbaar zijn. Wanneer we deze hebben gevonden, vindt u deze terug in ons widget. In sommige gevallen is het onduidelijk of niet vindbaar of de klantenservice telefonisch bereikbaar is. In dat geval adviseren we u via de webcare kanalen contact te zoeken met de klantenservice van deze organisatie.

Primera
Social & Webcare

Webcare

Online klagen bij deze klantenservice

Geef je klacht door via de website.
Geef je klacht door via mail: klantenservice@primera.nl.

Primera
Gemiddelde beoordeling door onze bezoekers

Algemene indruk van
de klantenservice
0
van 10
Bereikbaarheidvan
de klantenservice
0
van 10
Serviceniveau van
de klantenservice
0
van 10
Gemiddelde score van
de klantenservice
0
van 10

Onze reviews

Ingegeven reviews

Er zijn nog geen reviews ingegeven. Laat jij als eerste een review achter?

Deel jouw ervaring

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *