Algemeen

Alles over NS klantenservice

Contact de NS klantenservice

Er bestaan diverse redenen om contact op te nemen met de NS klantenservice. Bent u bijvoorbeeld vergeten uit te checken en heeft u daar vragen over? Bent u benieuwd hoeveel geld u terugkrijgt tijdens een vertraging? Is uw OV-chipkaart beschadigd? Of heeft u vragen over een NS-abonnement? Dan kunnen reizigers bellen met de klantenservice van NS om snel een antwoord te krijgen op uw vraag. Het telefoonnummer van NS is 030-751 51 55.

De Nederlandse Spoorwegen (NS) heeft ook een klantendienst die gericht is op zakelijke klanten. Deze zakelijke NS Business Card klantenservice van NS is te bereiken via 030-300 11 11.

Wanneer is de NS bereikbaar?

U kunt op verschillende tijdstippen telefonisch contact opnemen met de NS. De NS customer service is zelfs 24 uur per dag, 7 dagen per week te bereiken. Ook in weekenden en op feestdagen is de klantenservice actief.

Keuzemenu van NS

Nadat u contact heeft opgenomen met de klantendienst van de NS krijgt u eerst een keuzemenu. Kies hier uit de verschillende mogelijkheden. Zo kunt u kiezen uit een vraag over uw abonnement, OV-fiets, de NS Spoordeelwinkel, of eens van de NS acties.

Een andere optie is om aan de NS klantenservice een vraag te stellen over uw factuur, restitutie of omdat u vergeten bent om in- of uit te checken.

De derde optie betreft vragen over uw OV-chipkaart die u gebruikt bij NS, of u een vervangende OV-chipkaart nodig heeft.

Kies de laatste optie om een vraag te stellen over een verloren stuk bagage, of als u iets heeft gevonden in één van de NS treinen.

 Telefoonnummer
030 7515155
 Bel klantenservice anoniem
  Bel nu
 Website
Bezoek online 
 Storingen
Geen storingen bekend
 Openingstijden

Dashboard

Overzicht NS klantenservice

Actuele storingen Geen storingen bekend
Reviews  Geen reviews ingegeven
Nu bereikbaar 9:00 - 20:00 uur
Bel de klantenservice 030 7515155

Storingen

Actuele storingen bij NS klantenservice

Er is op dit moment geen storing bekend bij NS klantenservice.

Bekende storingsmeldingen

Bovenstaande grafiek toont het aantal bekende storingsmeldingen in de afgelopen 24 uur.

Van sommige klantenservices hebben we toegang tot de actuele storingen. In andere gevallen monitoren we de ogenschijnlijke storingsmeldingen op sociale media, om alsnog zicht te krijgen op eventuele storingen. Als we iets kunnen melden over storingen of meldingen aan de klantenservice van deze organisatie, vindt u dit hier terug.

Openingstijden

Deze week: 20-05 t/m 26-05-2019

Maa09:00
18:00
Din09:00
18:00
Woe09:00
18:00
Don09:00
18:00
Vri09:00
18:00
Zat09:00
18:00
Zon09:00
18:00

Ons team heeft van alle organisaties op KlantenserviceGids.nl gekeken of de openingstijden van de klantenservice vindbaar zijn. Wanneer we deze hebben gevonden, vindt u deze terug in ons widget. In sommige gevallen is het onduidelijk of niet vindbaar of de klantenservice telefonisch bereikbaar is. In dat geval adviseren we u via de webcare kanalen contact te zoeken met de klantenservice van deze organisatie.

NS klantenservice
Social & Webcare

Webcare

Online klagen bij deze klantenservice

Geef je klacht door via de website.
Geef je klacht door via YouTube.

Meer over deze klantenservice

Locatie & Achtergrond

Locatie "NS klantenservice hoofdkantoor"
Laan van Puntenburg 100, 3511ER Utrecht

Contact de NS klantenservice

Er bestaan diverse redenen om contact op te nemen met de NS klantenservice. Bent u bijvoorbeeld vergeten uit te checken en heeft u daar vragen over? Bent u benieuwd hoeveel geld u terugkrijgt tijdens een vertraging? Is uw OV-chipkaart beschadigd? Of heeft u vragen over een NS-abonnement? Dan kunnen reizigers bellen met de klantenservice van NS om snel een antwoord te krijgen op uw vraag. Het telefoonnummer van NS is 030-751 51 55.

De Nederlandse Spoorwegen (NS) heeft ook een klantendienst die gericht is op zakelijke klanten. Deze zakelijke NS Business Card klantenservice van NS is te bereiken via 030-300 11 11.

Wanneer is de NS bereikbaar?

U kunt op verschillende tijdstippen telefonisch contact opnemen met de NS. De NS customer service is zelfs 24 uur per dag, 7 dagen per week te bereiken. Ook in weekenden en op feestdagen is de klantenservice actief.

Keuzemenu van NS

Nadat u contact heeft opgenomen met de klantendienst van de NS krijgt u eerst een keuzemenu. Kies hier uit de verschillende mogelijkheden. Zo kunt u kiezen uit een vraag over uw abonnement, OV-fiets, de NS Spoordeelwinkel, of eens van de NS acties.

Een andere optie is om aan de NS klantenservice een vraag te stellen over uw factuur, restitutie of omdat u vergeten bent om in- of uit te checken.

De derde optie betreft vragen over uw OV-chipkaart die u gebruikt bij NS, of u een vervangende OV-chipkaart nodig heeft.

Kies de laatste optie om een vraag te stellen over een verloren stuk bagage, of als u iets heeft gevonden in één van de NS treinen.

Adres

Laan van Puntenburg 100
3511ER Utrecht
Nederland

NS klantenservice
Gemiddelde beoordeling door onze bezoekers

Algemene indruk van
de klantenservice
0
van 10
Bereikbaarheidvan
de klantenservice
0
van 10
Serviceniveau van
de klantenservice
0
van 10
Gemiddelde score van
de klantenservice
0
van 10

Onze reviews

Ingegeven reviews

Er zijn nog geen reviews ingegeven. Laat jij als eerste een review achter?

Deel jouw ervaring

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Tweets

Door @werkenbijNS

Benieuwd of de klantenservice via Twitter actief is? We tonen u hier de laatste tweets van het bij ons bekende Twitter account. Wanneer de klantenservice een specifiek Twitter account heeft, hebben we deze hier zichtbaar gemaakt.