
Algemeen
Alles over NS klantenservice
Contact de NS klantenservice
Er bestaan diverse redenen om contact op te nemen met de NS klantenservice. Bent u bijvoorbeeld vergeten uit te checken en heeft u daar vragen over? Bent u benieuwd hoeveel geld u terugkrijgt tijdens een vertraging? Is uw OV-chipkaart beschadigd? Of heeft u vragen over een NS-abonnement? Dan kunnen reizigers bellen met de klantenservice van NS om snel een antwoord te krijgen op uw vraag. Het telefoonnummer van NS is 030-751 51 55.
De Nederlandse Spoorwegen (NS) heeft ook een klantendienst die gericht is op zakelijke klanten. Deze zakelijke NS Business Card klantenservice van NS is te bereiken via 030-300 11 11.
Wanneer is de NS bereikbaar?
U kunt op verschillende tijdstippen telefonisch contact opnemen met de NS. De NS customer service is zelfs 24 uur per dag, 7 dagen per week te bereiken. Ook in weekenden en op feestdagen is de klantenservice actief.
Keuzemenu van NS
Nadat u contact heeft opgenomen met de klantendienst van de NS krijgt u eerst een keuzemenu. Kies hier uit de verschillende mogelijkheden. Zo kunt u kiezen uit een vraag over uw abonnement, OV-fiets, de NS Spoordeelwinkel, of eens van de NS acties.
Een andere optie is om aan de NS klantenservice een vraag te stellen over uw factuur, restitutie of omdat u vergeten bent om in- of uit te checken.
De derde optie betreft vragen over uw OV-chipkaart die u gebruikt bij NS, of u een vervangende OV-chipkaart nodig heeft.
Kies de laatste optie om een vraag te stellen over een verloren stuk bagage, of als u iets heeft gevonden in één van de NS treinen.

Overzicht NS klantenservice
Storingen
Actuele storingen bij NS klantenservice
Er is op dit moment geen storing bekend bij NS klantenservice.
Bekende storingsmeldingen
Bovenstaande grafiek toont het aantal bekende storingsmeldingen in de afgelopen 24 uur.
Van sommige klantenservices hebben we toegang tot de actuele storingen. In andere gevallen monitoren we de ogenschijnlijke storingsmeldingen op sociale media, om alsnog zicht te krijgen op eventuele storingen. Als we iets kunnen melden over storingen of meldingen aan de klantenservice van deze organisatie, vindt u dit hier terug.
Openingstijden
Deze week: 01-03 t/m 07-03-2021
Maa | 08:00 | 17:00 | |
---|---|---|---|
Din | 08:00 | 17:00 | |
Woe | 08:00 | 17:00 | |
Don | 08:00 | 17:00 | |
Vri | 08:00 | 17:00 | |
Zat | 08:00 | 17:00 | |
Zon | 08:00 | 17:00 |
Ons team heeft van alle organisaties op KlantenserviceGids.nl gekeken of de openingstijden van de klantenservice vindbaar zijn. Wanneer we deze hebben gevonden, vindt u deze terug in ons widget. In sommige gevallen is het onduidelijk of niet vindbaar of de klantenservice telefonisch bereikbaar is. In dat geval adviseren we u via de webcare kanalen contact te zoeken met de klantenservice van deze organisatie.
Webcare
Online klagen bij deze klantenservice
- Geef je klacht door via de website.
- Geef je klacht door via Facebook.
- Geef je klacht door via Twitter.
- Geef je klacht door via YouTube.
Meer over deze klantenservice
Locatie & Achtergrond
Laan van Puntenburg 100, 3511ER Utrecht
Contact de NS klantenservice
Er bestaan diverse redenen om contact op te nemen met de NS klantenservice. Bent u bijvoorbeeld vergeten uit te checken en heeft u daar vragen over? Bent u benieuwd hoeveel geld u terugkrijgt tijdens een vertraging? Is uw OV-chipkaart beschadigd? Of heeft u vragen over een NS-abonnement? Dan kunnen reizigers bellen met de klantenservice van NS om snel een antwoord te krijgen op uw vraag. Het telefoonnummer van NS is 030-751 51 55.
De Nederlandse Spoorwegen (NS) heeft ook een klantendienst die gericht is op zakelijke klanten. Deze zakelijke NS Business Card klantenservice van NS is te bereiken via 030-300 11 11.
Wanneer is de NS bereikbaar?
U kunt op verschillende tijdstippen telefonisch contact opnemen met de NS. De NS customer service is zelfs 24 uur per dag, 7 dagen per week te bereiken. Ook in weekenden en op feestdagen is de klantenservice actief.
Keuzemenu van NS
Nadat u contact heeft opgenomen met de klantendienst van de NS krijgt u eerst een keuzemenu. Kies hier uit de verschillende mogelijkheden. Zo kunt u kiezen uit een vraag over uw abonnement, OV-fiets, de NS Spoordeelwinkel, of eens van de NS acties.
Een andere optie is om aan de NS klantenservice een vraag te stellen over uw factuur, restitutie of omdat u vergeten bent om in- of uit te checken.
De derde optie betreft vragen over uw OV-chipkaart die u gebruikt bij NS, of u een vervangende OV-chipkaart nodig heeft.
Kies de laatste optie om een vraag te stellen over een verloren stuk bagage, of als u iets heeft gevonden in één van de NS treinen.
Adres
Laan van Puntenburg 100
3511ER Utrecht
Nederland
NS klantenservice
Gemiddelde beoordeling door onze bezoekers
de klantenservice
de klantenservice
de klantenservice
de klantenservice
Onze reviews
Ingegeven reviews
Er zijn nog geen reviews ingegeven. Laat jij als eerste een review achter?
Vergelijkbare gidsen Meer uit de categorie Vervoer



Deel jouw ervaring