Algemeen

Alles over NS klantenservice

Contact de NS klantenservice

Er bestaan diverse redenen om contact op te nemen met de NS klantenservice. Bent u bijvoorbeeld vergeten uit te checken en heeft u daar vragen over? Bent u benieuwd hoeveel geld u terugkrijgt tijdens een vertraging? Is uw OV-chipkaart beschadigd? Of heeft u vragen over een NS-abonnement? Dan kunnen reizigers bellen met de klantenservice van NS om snel een antwoord te krijgen op uw vraag. Het telefoonnummer van NS is 030-751 51 55.

De Nederlandse Spoorwegen (NS) heeft ook een klantendienst die gericht is op zakelijke klanten. Deze zakelijke NS Business Card klantenservice van NS is te bereiken via 030-300 11 11.

Wanneer is de NS bereikbaar?

U kunt op verschillende tijdstippen telefonisch contact opnemen met de NS. De NS customer service is zelfs 24 uur per dag, 7 dagen per week te bereiken. Ook in weekenden en op feestdagen is de klantenservice actief.

Keuzemenu van NS

Nadat u contact heeft opgenomen met de klantendienst van de NS krijgt u eerst een keuzemenu. Kies hier uit de verschillende mogelijkheden. Zo kunt u kiezen uit een vraag over uw abonnement, OV-fiets, de NS Spoordeelwinkel, of eens van de NS acties.

Een andere optie is om aan de NS klantenservice een vraag te stellen over uw factuur, restitutie of omdat u vergeten bent om in- of uit te checken.

De derde optie betreft vragen over uw OV-chipkaart die u gebruikt bij NS, of u een vervangende OV-chipkaart nodig heeft.

Kies de laatste optie om een vraag te stellen over een verloren stuk bagage, of als u iets heeft gevonden in één van de NS treinen.

  Bel nu
NS klantenservice
Dienst Klantenservicegids BV [100cpm ook na doorverbinden]

Meer over deze klantenservice

Locatie & Achtergrond

Locatie "NS klantenservice hoofdkantoor"
Laan van Puntenburg 100, 3511ER Utrecht

Contact de NS klantenservice

Er bestaan diverse redenen om contact op te nemen met de NS klantenservice. Bent u bijvoorbeeld vergeten uit te checken en heeft u daar vragen over? Bent u benieuwd hoeveel geld u terugkrijgt tijdens een vertraging? Is uw OV-chipkaart beschadigd? Of heeft u vragen over een NS-abonnement? Dan kunnen reizigers bellen met de klantenservice van NS om snel een antwoord te krijgen op uw vraag. Het telefoonnummer van NS is 030-751 51 55.

De Nederlandse Spoorwegen (NS) heeft ook een klantendienst die gericht is op zakelijke klanten. Deze zakelijke NS Business Card klantenservice van NS is te bereiken via 030-300 11 11.

Wanneer is de NS bereikbaar?

U kunt op verschillende tijdstippen telefonisch contact opnemen met de NS. De NS customer service is zelfs 24 uur per dag, 7 dagen per week te bereiken. Ook in weekenden en op feestdagen is de klantenservice actief.

Keuzemenu van NS

Nadat u contact heeft opgenomen met de klantendienst van de NS krijgt u eerst een keuzemenu. Kies hier uit de verschillende mogelijkheden. Zo kunt u kiezen uit een vraag over uw abonnement, OV-fiets, de NS Spoordeelwinkel, of eens van de NS acties.

Een andere optie is om aan de NS klantenservice een vraag te stellen over uw factuur, restitutie of omdat u vergeten bent om in- of uit te checken.

De derde optie betreft vragen over uw OV-chipkaart die u gebruikt bij NS, of u een vervangende OV-chipkaart nodig heeft.

Kies de laatste optie om een vraag te stellen over een verloren stuk bagage, of als u iets heeft gevonden in één van de NS treinen.

Adres

Laan van Puntenburg 100
3511ER Utrecht
Nederland

Overzicht NS klantenservice

Actuele storingen Geen storingen bekend
Reviews
Nu bereikbaar 9:00 - 20:00 uur
Bel de klantenservice 030 7515155

Openingstijden

Deze week: 05-12 t/m 11-12-2022

Maa08:00
17:00
Din08:00
17:00
Woe08:00
17:00
Don08:00
17:00
Vri08:00
17:00
Zat08:00
17:00
Zon08:00
17:00

Ons team heeft van alle organisaties op KlantenserviceGids.nl gekeken of de openingstijden van de klantenservice vindbaar zijn. Wanneer we deze hebben gevonden, vindt u deze terug in ons widget. In sommige gevallen is het onduidelijk of niet vindbaar of de klantenservice telefonisch bereikbaar is. In dat geval adviseren we u via de webcare kanalen contact te zoeken met de klantenservice van deze organisatie.

NS klantenservice
Social & Webcare

Webcare

Online klagen bij deze klantenservice

Geef je klacht door via de website.
Geef je klacht door via YouTube.

NS klantenservice
Gemiddelde beoordeling door onze bezoekers

Algemene indruk van
de klantenservice
1
van 10
Bereikbaarheidvan
de klantenservice
2
van 10
Serviceniveau van
de klantenservice
1
van 10
Gemiddelde score van
de klantenservice
1
van 10

Onze reviews

Ingegeven reviews

door A van Es
17 oktober 2019
2 gemiddeld

90cent per min exstra dan 2x bandtje en dan slechte verbinding val weg.
Info op de NS site wanneer er treinen rijden van af Middelburg naar Amsterdam in weekend op mob niet te vinden balen. Kan dus weer niet weg.

Algemeen
Bereikbaarheid
Service

Deel jouw ervaring

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *