Algemeen

Alles over Ryanair

Ryanair is een lowcost luchtvaartmaatschappij die vliegt door landen in heel Europa, zoals Spanje, Italië en Frankrijk. Om verschillende redenen zou u contact op willen nemen met de klantenservice van Ryanair. Heeft u bijvoorbeeld vragen over de bagage die u wel of niet mee mag nemen? Of wilt u meer weten over vluchtwijzigingen? Misschien is uw vlucht wel gecanceld en heeft u vraag over restitutie. Bij dergelijke zaken kan de Ryanair klantenservice u ondersteunen. Maar ook voor check-in problemen, speciale assistentie en het (om)boeken van vluchten kan de klantendienst u helpen. Het callcenter van Ryanair Nederland is telefonisch te bereiken via 0900 – 04 01 396.

Direct contact met Ryanair

Heeft u al een vlucht geboekt en heeft u vragen voor de klantenservice van Ryanair? Houd dan uw reserveringsnummer bij de hand. Ook de paspoortgegevens van alle (mede)reizigers zijn nuttig om in de buurt te hebben. Zo kan de klantenservice van Ryanair u zo snel en goed mogelijk ondersteunen. Houd deze informatie ook bij de hand wanneer u een nieuwe vlucht wil boeken bij Ryanair. De wachttijd van het callcenter van Ryanair kan sterk verschillen.

Wanneer is Ryanair bereikbaar?

U kunt 7 dagen per week bellen met de klantenservice van Ryanair. Van maandag tot en met vrijdag is de telefonische klantenservice geopend van 7.00 uur tot 19.00 uur. Op zaterdag kunt u bellen van 09.00 uur tot 18.00 uur. Op zondagen is deze dienst bereikbar van 10.00 uur tot 18.00 uur. Op feestdagen kunnen deze tijden mogelijk niet gelden. De Ryanair klantenservice is dus niet 24 uur, 7 dagen per week geopend.

Online zaken regelen met Ryanair

Ryanair biedt diverse mogelijkheden om via de website problemen op te lossen of vragen te stellen. Zo beschikt de Ryanair website over een uitgebreide FAQ, waar veel gestelde vragen worden beantwoord. Via myRyanair kunt u bijvoorbeeld een reis boeken, uw boekingen beheren, inchecken en gegevens wijzigen. Ook beschikt Ryanair over een livechat. U kunt de Ryanair webcare 24/7 een bericht sturen via social media. Op Twitter en Facebook zijn ze te bereiken via @Ryanair. Of download de Ryanair App om uw reisinformatie en vluchten te beheren.

  Bel nu
Klantenservices - Telefoonnummers - Adressen - Storingen - Openingstijden

Meer over deze klantenservice

Locatie & Achtergrond

Locatie "Ryanair hoofdkantoor"
Luchthavenweg 25, 5657EA Eindhoven

Ryanair is een lowcost luchtvaartmaatschappij die vliegt door landen in heel Europa, zoals Spanje, Italië en Frankrijk. Om verschillende redenen zou u contact op willen nemen met de klantenservice van Ryanair. Heeft u bijvoorbeeld vragen over de bagage die u wel of niet mee mag nemen? Of wilt u meer weten over vluchtwijzigingen? Misschien is uw vlucht wel gecanceld en heeft u vraag over restitutie. Bij dergelijke zaken kan de Ryanair klantenservice u ondersteunen. Maar ook voor check-in problemen, speciale assistentie en het (om)boeken van vluchten kan de klantendienst u helpen. Het callcenter van Ryanair Nederland is telefonisch te bereiken via 0900 – 04 01 396.

Direct contact met Ryanair

Heeft u al een vlucht geboekt en heeft u vragen voor de klantenservice van Ryanair? Houd dan uw reserveringsnummer bij de hand. Ook de paspoortgegevens van alle (mede)reizigers zijn nuttig om in de buurt te hebben. Zo kan de klantenservice van Ryanair u zo snel en goed mogelijk ondersteunen. Houd deze informatie ook bij de hand wanneer u een nieuwe vlucht wil boeken bij Ryanair. De wachttijd van het callcenter van Ryanair kan sterk verschillen.

Wanneer is Ryanair bereikbaar?

U kunt 7 dagen per week bellen met de klantenservice van Ryanair. Van maandag tot en met vrijdag is de telefonische klantenservice geopend van 7.00 uur tot 19.00 uur. Op zaterdag kunt u bellen van 09.00 uur tot 18.00 uur. Op zondagen is deze dienst bereikbar van 10.00 uur tot 18.00 uur. Op feestdagen kunnen deze tijden mogelijk niet gelden. De Ryanair klantenservice is dus niet 24 uur, 7 dagen per week geopend.

Online zaken regelen met Ryanair

Ryanair biedt diverse mogelijkheden om via de website problemen op te lossen of vragen te stellen. Zo beschikt de Ryanair website over een uitgebreide FAQ, waar veel gestelde vragen worden beantwoord. Via myRyanair kunt u bijvoorbeeld een reis boeken, uw boekingen beheren, inchecken en gegevens wijzigen. Ook beschikt Ryanair over een livechat. U kunt de Ryanair webcare 24/7 een bericht sturen via social media. Op Twitter en Facebook zijn ze te bereiken via @Ryanair. Of download de Ryanair App om uw reisinformatie en vluchten te beheren.

Adres

Luchthavenweg 25
5657EA Eindhoven
Nederland

Overzicht Ryanair

Actuele storingen Geen storingen bij ons bekend
Reviews  Geen reviews ingegeven
Nu bereikbaar 9:00 - 20:00 uur
Bel de klantenservice 0900 – 04 01 396

Openingstijden

Deze week: 18-03 t/m 24-03-2024

Maa08:00
18:00
Din08:00
18:00
Woe08:00
18:00
Don08:00
18:00
Vri08:00
18:00
Zat08:00
17:00
Zon09:00
17:00

Ons team heeft van alle organisaties op KlantenserviceGids.nl gekeken of de openingstijden van de klantenservice vindbaar zijn. Wanneer we deze hebben gevonden, vindt u deze terug in ons widget. In sommige gevallen is het onduidelijk of niet vindbaar of de klantenservice telefonisch bereikbaar is. In dat geval adviseren we u via de webcare kanalen contact te zoeken met de klantenservice van deze organisatie.

Ryanair
Social & Webcare

Webcare

Online klagen bij deze klantenservice

Geef je klacht door via de website.
Geef je klacht door via YouTube.

Ryanair
Gemiddelde beoordeling door onze bezoekers

Algemene indruk van
de klantenservice
0
van 10
Bereikbaarheidvan
de klantenservice
0
van 10
Serviceniveau van
de klantenservice
0
van 10
Gemiddelde score van
de klantenservice
0
van 10

Onze reviews

Ingegeven reviews

Er zijn nog geen reviews ingegeven. Laat jij als eerste een review achter?

Deel jouw ervaring

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *