Contact met de KPN klantenservice
Hier vindt u alle informatie die u nodig heeft over de klantenservice van KPN. Wilt u ook direct contact met KPN? Volg dan de tips op deze pagina om zo spoedig mogelijk contact te krijgen met de KPN klachtenservice.
De bereikbaarheid van KPN is uitstekend. De klantenservice van KPN is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Ook op zondag is KPN te bereiken voor klanten. Zo bent u altijd verzekerd van de perfecte ondersteuning door KPN. Via het keuzemenu van KPN wordt u automatische doorgestuurd naar de medewerker die u het best mogelijk kan helpen.
Wat is het nummer van KPN?
De servicedienst van KPN is te bereiken via tel. nr. 0800-0402. Via dit telefoonnummer krijgt u direct telefonisch contact met de klantenservice. Na het keuzemenu wordt u automatisch doorverbonden met een medewerker die u kan ondersteunen met vragen over een zakelijk of particulier KPN abonnement.
Waarom contact met KPN?
Er kunnen diverse redenen zijn waarom u contact op zou willen nemen met de servicedesk van KPN. Zij kunnen u helpen bij diverse vragen en problemen. Zo kunt u de klantenservice van KPN bellen om een nieuw abonnement voor televisie, internet of telefonie aan te vragen. Wilt u een van deze zaken opzeggen? Ook hierbij kan de helpdesk van KPN ondersteunen.
Facturatie
Voor vragen over facturatie is de klachtenlijn ook bereikbaar voor KPN klanten. Denk u bijvoorbeeld dat uw rekening te hoog, heeft u administratieve vraagstukken is of heeft u specifieke vragen over uw factuur? Neem gerust contact op met de KPN klantenservice. De medewerkers staan voor u klaar om mogelijke problemen op te lossen.
Storingen
Bij internet-, televisie, of telefoniestoringen kunt ook contact opnemen met de KPN klantenservice. Vooral voor televisie- en internetproblemen die u thuis ondervindt geldt; zorg ervoor dat u thuis bent wanneer u contact opneemt met de klantenservice van KPN. Alleen zo kunnen de medewerkers u op de best mogelijke manier ondersteunen. In sommige gevallen is het mogelijk om tests op afstand uit te voeren. Mocht u niet thuis aanwezig zijn, dan is het onmogelijk om te bepalen of het probleem daarmee wordt opgelost.
KPN Veilig
Wilt u weten hoe u veiliger kunt internetten met een KPN abonnement? De medewerkers van KPN staan voor klanten klaar om al uw vragen te beantwoorden. Zo hebben wij onder andere tips over phisingmails en adviseren wij u graag over het veilig gebruiken van het internetnetwerk. KPN Veilig is de eigen beveiligingssoftware van KPN die u kunt gebruiken op uw tablet, pc, laptop of smartphone. De antivirusscanner beschermt u dagelijks tegen schadelijke software. Andere beveiligingssoftware is hierdoor overbodig. Heeft u specifieke vragen over KPN Veilig? Neem gerust contact op met de servicedesk van KPN.
Trage Wifi verbinding
Heeft u een trage Wifi verbinding met uw KPN abonnement? Dit kan zowel via een mobiel abonnement zijn als via een internetabonnement thuis. KPN lost deze problemen graag voor u op. Voor problemen met het internet thuis is het verstandig dat u op locatie bent wanneer u contact opneemt. Op deze manier kan de KPN klantenservice u op de best mogelijke manier helpen.
Vragen KPN mobiel
Heeft u algemene vragen over een KPN mobiel abonnement? Schroom dan niet om contact op te nemen. De KPN klantenservice helpt u graag telefonisch. Zo kunnen zij u bijvoorbeeld ondersteunen met de keuze voor een mobiel abonnement. Welke internetbundel past bijvoorbeeld bij uw wensen en hoeveel belminuten heeft u eigenlijk precies nodig per maand? De klantenlijn van KPN denkt graag met u mee.
Online contact met KPN
KPN is ook te bereiken via het webcare team. Zo is de klantenservice van KPN op Facebook te bereiken via @KPN. Vragen kunnen op Twitter gesteld worden via @KPNwebcare. Ook beschikt de website van KPN over een eigen forum. Hier kunt u een antwoord krijgen van de KPN klantenservice of van andere KPN klanten. Voor direct en persoonlijk contact met een KPN collega, kunt u naar één van de KPN winkels die verspreid liggen door heel Nederland.
Adres
Postbus 30000
2500 GA s Gravenhage
Nederland