Algemeen

Alles over KPN klantenservice

Alles over de KPN klantenservice

U vindt hier alles wat u nodig heeft om contact op te kunnen nemen met de KPN klantenservice. Hieronder vindt u een overzicht van alle KPN contact gegevens. Ook geven we u tips om te zorgen, dat de KPN servicedesk u zo snel mogelijk kan helpen. De klantenservice voor storingen is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar. Bij vragen kunt u alleen tijdens openingstijden terecht. Belt u niet met KPN? Ga dan naar de contactgegevens van klantenservice van T-Mobile of Vodafone.

Contact met de KPN klantenservice

De KPN klantenservice is op verschillende manieren te bereiken. Allereerst staat de website van KPN vol met tips waarmee u sommige vragen zelf kunt beantwoorden en zelfs bepaalde KPN storingen zelf kunt verhelpen. Als u meer hulp nodig heeft, dan is er nog het forum waar zowel klanten als medewerkers klaar staan om uw vragen te beantwoorden. U kunt chatten met de digitale assistent die al dat nodig is een medewerker kan inschakelen. Via het KPN klantenservice telefoonnummer kunt u direct een medewerker spreken en uw vragen stellen. Daarnaast is er altijd een KPN winkel bij u in de buurt met behulpzame medewerkers.

Bellen met de KPN klantenservice

Als u liefst persoonlijk contact hebt met de klantenservice, dan kunt u gebruik maken van het telefoonnummer van KPN. De KPN klantenservice telefoon is voor vragen over abonnementen en diensten telefonisch bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur op doordeweekse dagen en op zaterdag tussen 8.00 en 17.00 uur. Op zon- en feestdag is de klantenservice gesloten voor vragen. Als u een storing bij KPN heeft of een andere technisch probleem dan kunt u 24 uur per dag en 7 dagen per week terecht bij de klantenservice, zowel via de chat als via het telefoonnummer. Als u last heeft van een KPN internet storing, belt u met de klantenservice. Het telefoonnummer van de KPN klantenservice is 0800 0402. Bellen met de KPN klantenservice is gratis.

Storingen KPN

Als u een KPN storing heeft, dan kunt u eerst op de KPN website controleren of de storing bekend is en er misschien al aan gewerkt wordt. Als er vandaag een landelijke storing is bij KPN dan wordt u daar vaak ook via het nieuws over geïnformeerd. Als uw KPN storing hier niet wordt vermeld, dan wordt het tijd om het KPN klantenservice nummer te bellen. Het nummer is 0800 0402. Houdt uw klantnummer bij de hand, zodat de medewerker uw gegevens bij de hand heeft. U kunt het beste met uw mobiele telefoon bellen, want dan wordt de verbinding niet verbroken als u bijvoorbeeld uw router moet resetten. Daarnaast kunt u het beste vanuit uw huis bellen. Soms moet u namelijk een handmatige reset doen en u kunt meteen controleren of de storing verholpen is.

KPN Zakelijk

Voor zakelijke klanten zijn er twee KPN telefoonnummers. Voor het MKB is het telefoonnummer 0800-0403. Voor grote klanten is het juiste telefoonnummer voor KPN zakelijke contact 0800-1576. Beide telefoonnummers zijn gratis en dag en nacht bereikbaar. Houdt uw klantnummer of pincode bij de hand als u belt, dan wordt u het snelst geholpen. Ook voor klanten van KPN zakelijk is er de mogelijkheid om te chatten met de digitale assistent of een medewerker. Bovendien kunt u een terugbelverzoek indienen. Dan neemt een medewerker van KPN contact op via de telefoon zodra dit mogelijk is. Bovendien kunt u via uw account Mijn KPN Zakelijk veel zelf regelen.

Tips voor contact met de KPN klantenservice

Als u met de klantenservice van KPN belt, wordt u het snelst geholpen als u uw klantnummer bij de hand hebt. Dan kan de medewerker uw gegevens het eenvoudigst opzoeken. De medewerkers doen hun best om de wachttijd zo veel mogelijk te verkorten. U kunt ze daarbij helpen voor alle gegevens bij de hand te houden. U belt het beste met uw mobiele telefoon. Mocht er dan iets gereset moeten worden, dan is niet meteen de verbinding met de klantenservice verbroken. Het nummer van KPN is altijd gratis, ook als u met via een andere provider belt. Stel vast bij welke diensten de storing zich voordoet, zodat u in het keuzemenu de juiste keuze kunt maken. Daarnaast moet u thuis zijn, zodat u de apparaten met storing eventueel aan en uit kan schakelen en kan controleren of de storing verholpen is. Schrijf uw vragen van tevoren op. Zo kunt u tijdens het gesprek niets vergeten en hoeft u niet nogmaals terug te bellen.

Uw KPN account

Als u klant bent bij KPN, dan kunt u ook een account aanmaken op de website van KPN. Hiervoor heeft u uw klantnummer nodig. Met dit account kunt u veel zaken zelf regelen, bijvoorbeeld uw abonnement aanpassen, wijzigingen doorgeven of een dienst of abonnement opzeggen. Ook vindt u hier veel informatie over uw abonnement en kunt u facturen terugzoeken. Als u er met uw KPN account toch niet helemaal uit komt, dan staat de KPN klantenservice voor uw klaar. Zij leggen u graag uit wat u allemaal kunt met uw account, zodat u in de toekomst misschien zelf iets kunt regelen zonder met de KPN klantenservice te moeten bellen.

Waarvoor kunt u terecht bij de KPN klantenservice?

De klantenservice van KPN helpt u bij verschillende vragen. Heeft u bijvoorbeeld een vraag over uw factuur? Dan helpt de medewerker van KPN u graag. Ook als u een dienst of abonnement wilt aanpassen of opzeggen, kunt u dat telefonisch doen. Voor storingen kunt u zelfs 24 uur per dag en 7 dagen per week terecht bij de klantenservice. Dat kunnen storingen van internet van KPN zijn, maar ook storingen van de televisie of telefoonverbinding. Als u merkt dat uw wifi trager is dan gebruikelijk, dan kan de KPN helpdesk helpen om dit probleem te verhelpen. Daarnaast helpen ze u graag om uw internet veiliger te maken en geven ze u tips om veilig met uw laptop en andere apparaten om te gaan. Als u een mobiel abonnement heeft van KPN, dan kunt u bij vragen of problemen natuurlijk ook bij de KPN klantendienst terecht.

  Bel nu
KPN klantenservice
Dienst Klantenservicegids BV [100cpm ook na doorverbinden]

Meer over deze klantenservice

Locatie & Achtergrond

Locatie "KPN klantenservice hoofdkantoor"
Postbus 30000, 2500 GA s Gravenhage

Alles over de KPN klantenservice

U vindt hier alles wat u nodig heeft om contact op te kunnen nemen met de KPN klantenservice. Hieronder vindt u een overzicht van alle KPN contact gegevens. Ook geven we u tips om te zorgen, dat de KPN servicedesk u zo snel mogelijk kan helpen. De klantenservice voor storingen is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar. Bij vragen kunt u alleen tijdens openingstijden terecht. Belt u niet met KPN? Ga dan naar de contactgegevens van klantenservice van T-Mobile of Vodafone.

Contact met de KPN klantenservice

De KPN klantenservice is op verschillende manieren te bereiken. Allereerst staat de website van KPN vol met tips waarmee u sommige vragen zelf kunt beantwoorden en zelfs bepaalde KPN storingen zelf kunt verhelpen. Als u meer hulp nodig heeft, dan is er nog het forum waar zowel klanten als medewerkers klaar staan om uw vragen te beantwoorden. U kunt chatten met de digitale assistent die al dat nodig is een medewerker kan inschakelen. Via het KPN klantenservice telefoonnummer kunt u direct een medewerker spreken en uw vragen stellen. Daarnaast is er altijd een KPN winkel bij u in de buurt met behulpzame medewerkers.

Bellen met de KPN klantenservice

Als u liefst persoonlijk contact hebt met de klantenservice, dan kunt u gebruik maken van het telefoonnummer van KPN. De KPN klantenservice telefoon is voor vragen over abonnementen en diensten telefonisch bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur op doordeweekse dagen en op zaterdag tussen 8.00 en 17.00 uur. Op zon- en feestdag is de klantenservice gesloten voor vragen. Als u een storing bij KPN heeft of een andere technisch probleem dan kunt u 24 uur per dag en 7 dagen per week terecht bij de klantenservice, zowel via de chat als via het telefoonnummer. Als u last heeft van een KPN internet storing, belt u met de klantenservice. Het telefoonnummer van de KPN klantenservice is 0800 0402. Bellen met de KPN klantenservice is gratis.

Storingen KPN

Als u een KPN storing heeft, dan kunt u eerst op de KPN website controleren of de storing bekend is en er misschien al aan gewerkt wordt. Als er vandaag een landelijke storing is bij KPN dan wordt u daar vaak ook via het nieuws over geïnformeerd. Als uw KPN storing hier niet wordt vermeld, dan wordt het tijd om het KPN klantenservice nummer te bellen. Het nummer is 0800 0402. Houdt uw klantnummer bij de hand, zodat de medewerker uw gegevens bij de hand heeft. U kunt het beste met uw mobiele telefoon bellen, want dan wordt de verbinding niet verbroken als u bijvoorbeeld uw router moet resetten. Daarnaast kunt u het beste vanuit uw huis bellen. Soms moet u namelijk een handmatige reset doen en u kunt meteen controleren of de storing verholpen is.

KPN Zakelijk

Voor zakelijke klanten zijn er twee KPN telefoonnummers. Voor het MKB is het telefoonnummer 0800-0403. Voor grote klanten is het juiste telefoonnummer voor KPN zakelijke contact 0800-1576. Beide telefoonnummers zijn gratis en dag en nacht bereikbaar. Houdt uw klantnummer of pincode bij de hand als u belt, dan wordt u het snelst geholpen. Ook voor klanten van KPN zakelijk is er de mogelijkheid om te chatten met de digitale assistent of een medewerker. Bovendien kunt u een terugbelverzoek indienen. Dan neemt een medewerker van KPN contact op via de telefoon zodra dit mogelijk is. Bovendien kunt u via uw account Mijn KPN Zakelijk veel zelf regelen.

Tips voor contact met de KPN klantenservice

Als u met de klantenservice van KPN belt, wordt u het snelst geholpen als u uw klantnummer bij de hand hebt. Dan kan de medewerker uw gegevens het eenvoudigst opzoeken. De medewerkers doen hun best om de wachttijd zo veel mogelijk te verkorten. U kunt ze daarbij helpen voor alle gegevens bij de hand te houden. U belt het beste met uw mobiele telefoon. Mocht er dan iets gereset moeten worden, dan is niet meteen de verbinding met de klantenservice verbroken. Het nummer van KPN is altijd gratis, ook als u met via een andere provider belt. Stel vast bij welke diensten de storing zich voordoet, zodat u in het keuzemenu de juiste keuze kunt maken. Daarnaast moet u thuis zijn, zodat u de apparaten met storing eventueel aan en uit kan schakelen en kan controleren of de storing verholpen is. Schrijf uw vragen van tevoren op. Zo kunt u tijdens het gesprek niets vergeten en hoeft u niet nogmaals terug te bellen.

Uw KPN account

Als u klant bent bij KPN, dan kunt u ook een account aanmaken op de website van KPN. Hiervoor heeft u uw klantnummer nodig. Met dit account kunt u veel zaken zelf regelen, bijvoorbeeld uw abonnement aanpassen, wijzigingen doorgeven of een dienst of abonnement opzeggen. Ook vindt u hier veel informatie over uw abonnement en kunt u facturen terugzoeken. Als u er met uw KPN account toch niet helemaal uit komt, dan staat de KPN klantenservice voor uw klaar. Zij leggen u graag uit wat u allemaal kunt met uw account, zodat u in de toekomst misschien zelf iets kunt regelen zonder met de KPN klantenservice te moeten bellen.

Waarvoor kunt u terecht bij de KPN klantenservice?

De klantenservice van KPN helpt u bij verschillende vragen. Heeft u bijvoorbeeld een vraag over uw factuur? Dan helpt de medewerker van KPN u graag. Ook als u een dienst of abonnement wilt aanpassen of opzeggen, kunt u dat telefonisch doen. Voor storingen kunt u zelfs 24 uur per dag en 7 dagen per week terecht bij de klantenservice. Dat kunnen storingen van internet van KPN zijn, maar ook storingen van de televisie of telefoonverbinding. Als u merkt dat uw wifi trager is dan gebruikelijk, dan kan de KPN helpdesk helpen om dit probleem te verhelpen. Daarnaast helpen ze u graag om uw internet veiliger te maken en geven ze u tips om veilig met uw laptop en andere apparaten om te gaan. Als u een mobiel abonnement heeft van KPN, dan kunt u bij vragen of problemen natuurlijk ook bij de KPN klantendienst terecht.

Adres

Postbus 30000
2500 GA s Gravenhage
Nederland

Overzicht KPN klantenservice

Actuele storingen Geen storingen bekend
Reviews  Geen reviews ingegeven
Nu bereikbaar 9:00 - 20:00 uur
Bel de klantenservice 0031 800 04 02

Openingstijden

Deze week: 23-05 t/m 29-05-2022

Maa22:00
21:59
Din22:00
21:59
Woe22:00
21:59
Don22:00
21:59
Vri22:00
21:59
Zat22:00
21:59
Zon22:00
21:59

Ons team heeft van alle organisaties op KlantenserviceGids.nl gekeken of de openingstijden van de klantenservice vindbaar zijn. Wanneer we deze hebben gevonden, vindt u deze terug in ons widget. In sommige gevallen is het onduidelijk of niet vindbaar of de klantenservice telefonisch bereikbaar is. In dat geval adviseren we u via de webcare kanalen contact te zoeken met de klantenservice van deze organisatie.

KPN klantenservice
Social & Webcare

Webcare

Online klagen bij deze klantenservice

Geef je klacht door via de website.
Geef je klacht door via YouTube.

KPN klantenservice
Gemiddelde beoordeling door onze bezoekers

Algemene indruk van
de klantenservice
0
van 10
Bereikbaarheidvan
de klantenservice
0
van 10
Serviceniveau van
de klantenservice
0
van 10
Gemiddelde score van
de klantenservice
0
van 10

Onze reviews

Ingegeven reviews

Er zijn nog geen reviews ingegeven. Laat jij als eerste een review achter?

Deel jouw ervaring

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.