Algemeen

Alles over Tele2 klantenservice

Alles over de Tele2 klantenservice

Heeft u een abonnement bij Tele2 en heeft u hier een vraag over? Of wilt u meer informatie over een Tele2 storing? Dan staat de Tele2 klantenservice voor u klaar. U vindt hier alle Tele2 contact gegevens voor de Tele2 klantenservice en we geven u tips, zodat u zo snel mogelijk geholpen wordt. Met deze pagina heeft u het Tele2 telefoonnummer en de andere contactgegevens meteen bij de hand. U hoeft niet verder te zoeken. Als u een abonnement heeft bij een andere provider, dan hebben wij ook de gegevens van de klantenservice van Vodafone en die van KPN voor u.

Contact met de Tele2 klantenservice

Er zijn verschillende manier op contact op te nemen met de Tele2 klantenservice. Allereerst kunt u met uw vragen terecht bij de community. Dit is een forum met andere gebruikers van Tele2. Met de ervaring van al deze gebruikers gecombineerd is de kans groot dat uw vraag beantwoord kan worden. Daarnaast is er een chatbot met de naam Tara die altijd bereikbaar is. Hoewel u met een robot praat, is de kans groot dat zij uw probleem op kan lossen. En zo niet, dat wordt u doorverwezen naar een medewerker. Bovendien is het mogelijk om veel zelf te regelen met uw Tele2 account of de Tele2 app op uw telefoon. Maar als dat niet lukt, dan kunt u altijd de Tele2 klantenservice bellen.

Tele2 klantenservice telefoonnummer

Als u met uw Tele2 mobiele telefoon belt, is het Tele2 klantenservice telefoonnummer 1200. Als u met een andere telefoon belt, bijvoorbeeld omdat uw Tele2 telefoon storing heeft, belt u naar 020-754 4444. De Tele2 klantenservice openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 uur tot 17.30. Op zon- en feestdag is de Tele2 klantenservice gesloten. Buiten de openingstijden van het Tele2 telefoonnummer kunt u wel altijd terecht bij de chatbot en in de community. De telefoonnummers voor Tele2 mobiel en voor Tele2 thuis zijn hetzelfde.

Openingstijden Tele2 klantenservice

De telefonische klantenservice is helaas niet dag en nacht geopend. Op doordeweekse dagen kunt u de klantenservice tussen 9.00 en 20.00 bereiken. Op zaterdagen zijn ze korter geopend, namelijk van 9.00 tot 17.30 uur. Op zondag en op feestdagen is de Tele2 klantenservice niet bereikbaar. Ook in het geval van storingen van Tele2 internet kunt u de klantenservice niet bellen. Kunt u de klantenservice dan helemaal niet bereiken buiten de openingstijden om? Jawel, via de chatbot en via de Community kunt u dag en nacht terecht met uw vragen en problemen. Veel van u vragen kunnen door Tara, de chatbot worden opgelost en anders hebben andere gebruikers in de community vaak tips voor u. Komt u er niet uit? Dan moet u wachten tot de klantenservice weer geopend is.

Tele2 storing

Tele2 storingen zouden natuurlijk niet mogen gebeuren, maar helaas komt het wel eens voor. Als u een storing hebt bij een van de diensten van Tele2 dan kunt u eerst op de website controleren of de storing bij Tele2 bekend is. Ook kunt u bij de community navragen of meer gebruikers last hebben van de storingen bij Tele2. Als dat niet het geval is, dan gaat het misschien om niet om een Tele2 storing in de regio maar om een storing van uw apparaat of een ander probleem. Dan kunt u bellen met de Tele2 servicedesk. Zij kijken wat er aan de hand is en proberen een snelle oplossing te vinden.

Tele2 internet storing

Bij een Tele2 internet storing moet u allereerst controleren of het gaat om een storing van uw wifi of een storing van uw mobiele internet. Tele2 storingen van het internet thuis valt namelijk onder Tele2 Thuis, terwijl een storing van uw 4g valt onder Tele2 mobiel. Hoewel u hiervoor hetzelfde Tele2 klantenservice nummer belt, namelijk 020-754 4444, moet u wel de juiste keuze maken in het keuzemenu. Anders belandt u op de verkeerde afdeling en duurt het langer voordat u wordt geholpen. Ook bij een internet storing van Tele 2 is het een goed idee om eerst op de website of in de community te controleren of het gaat om een regionale of landelijke storing.

Tips voor contact met de Tele2 klantenservice

Zorg dat u altijd uw klantnummer bij de hand hebt als u met het Tele2 nummer wil bellen. Dan kunnen de medewerkers direct uw gegevens erbij zoeken en u sneller helpen. Schrijf daarnaast op wat u wil vragen. Zo voorkomt u dat u later weer terug moet bellen, omdat u iets bent vergeten. Hou pen en papier bij de hand, zodat u de antwoorden van de klantenservice van Tele2 op kunt schrijven. Als u ineens een vraag te binnen schiet, kunt u deze ook meteen opschrijven om later te kunnen stellen.

  Bel nu
Tele2 klantenservice
Dienst Klantenservicegids BV [100cpm ook na doorverbinden]

Meer over deze klantenservice

Locatie & Achtergrond

Locatie "Tele2 klantenservice hoofdkantoor"
Postbus 289, 2400 AG Alphen aan de Rijn

Alles over de Tele2 klantenservice

Heeft u een abonnement bij Tele2 en heeft u hier een vraag over? Of wilt u meer informatie over een Tele2 storing? Dan staat de Tele2 klantenservice voor u klaar. U vindt hier alle Tele2 contact gegevens voor de Tele2 klantenservice en we geven u tips, zodat u zo snel mogelijk geholpen wordt. Met deze pagina heeft u het Tele2 telefoonnummer en de andere contactgegevens meteen bij de hand. U hoeft niet verder te zoeken. Als u een abonnement heeft bij een andere provider, dan hebben wij ook de gegevens van de klantenservice van Vodafone en die van KPN voor u.

Contact met de Tele2 klantenservice

Er zijn verschillende manier op contact op te nemen met de Tele2 klantenservice. Allereerst kunt u met uw vragen terecht bij de community. Dit is een forum met andere gebruikers van Tele2. Met de ervaring van al deze gebruikers gecombineerd is de kans groot dat uw vraag beantwoord kan worden. Daarnaast is er een chatbot met de naam Tara die altijd bereikbaar is. Hoewel u met een robot praat, is de kans groot dat zij uw probleem op kan lossen. En zo niet, dat wordt u doorverwezen naar een medewerker. Bovendien is het mogelijk om veel zelf te regelen met uw Tele2 account of de Tele2 app op uw telefoon. Maar als dat niet lukt, dan kunt u altijd de Tele2 klantenservice bellen.

Tele2 klantenservice telefoonnummer

Als u met uw Tele2 mobiele telefoon belt, is het Tele2 klantenservice telefoonnummer 1200. Als u met een andere telefoon belt, bijvoorbeeld omdat uw Tele2 telefoon storing heeft, belt u naar 020-754 4444. De Tele2 klantenservice openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 uur tot 17.30. Op zon- en feestdag is de Tele2 klantenservice gesloten. Buiten de openingstijden van het Tele2 telefoonnummer kunt u wel altijd terecht bij de chatbot en in de community. De telefoonnummers voor Tele2 mobiel en voor Tele2 thuis zijn hetzelfde.

Openingstijden Tele2 klantenservice

De telefonische klantenservice is helaas niet dag en nacht geopend. Op doordeweekse dagen kunt u de klantenservice tussen 9.00 en 20.00 bereiken. Op zaterdagen zijn ze korter geopend, namelijk van 9.00 tot 17.30 uur. Op zondag en op feestdagen is de Tele2 klantenservice niet bereikbaar. Ook in het geval van storingen van Tele2 internet kunt u de klantenservice niet bellen. Kunt u de klantenservice dan helemaal niet bereiken buiten de openingstijden om? Jawel, via de chatbot en via de Community kunt u dag en nacht terecht met uw vragen en problemen. Veel van u vragen kunnen door Tara, de chatbot worden opgelost en anders hebben andere gebruikers in de community vaak tips voor u. Komt u er niet uit? Dan moet u wachten tot de klantenservice weer geopend is.

Tele2 storing

Tele2 storingen zouden natuurlijk niet mogen gebeuren, maar helaas komt het wel eens voor. Als u een storing hebt bij een van de diensten van Tele2 dan kunt u eerst op de website controleren of de storing bij Tele2 bekend is. Ook kunt u bij de community navragen of meer gebruikers last hebben van de storingen bij Tele2. Als dat niet het geval is, dan gaat het misschien om niet om een Tele2 storing in de regio maar om een storing van uw apparaat of een ander probleem. Dan kunt u bellen met de Tele2 servicedesk. Zij kijken wat er aan de hand is en proberen een snelle oplossing te vinden.

Tele2 internet storing

Bij een Tele2 internet storing moet u allereerst controleren of het gaat om een storing van uw wifi of een storing van uw mobiele internet. Tele2 storingen van het internet thuis valt namelijk onder Tele2 Thuis, terwijl een storing van uw 4g valt onder Tele2 mobiel. Hoewel u hiervoor hetzelfde Tele2 klantenservice nummer belt, namelijk 020-754 4444, moet u wel de juiste keuze maken in het keuzemenu. Anders belandt u op de verkeerde afdeling en duurt het langer voordat u wordt geholpen. Ook bij een internet storing van Tele 2 is het een goed idee om eerst op de website of in de community te controleren of het gaat om een regionale of landelijke storing.

Tips voor contact met de Tele2 klantenservice

Zorg dat u altijd uw klantnummer bij de hand hebt als u met het Tele2 nummer wil bellen. Dan kunnen de medewerkers direct uw gegevens erbij zoeken en u sneller helpen. Schrijf daarnaast op wat u wil vragen. Zo voorkomt u dat u later weer terug moet bellen, omdat u iets bent vergeten. Hou pen en papier bij de hand, zodat u de antwoorden van de klantenservice van Tele2 op kunt schrijven. Als u ineens een vraag te binnen schiet, kunt u deze ook meteen opschrijven om later te kunnen stellen.

Adres

Postbus 289
2400 AG Alphen aan de Rijn
Nederland

Overzicht Tele2 klantenservice

Actuele storingen Geen storingen bekend
Reviews  Geen reviews ingegeven
Nu bereikbaar 9:00 - 20:00 uur
Bel de klantenservice 020 7544444

Openingstijden

Deze week: 23-05 t/m 29-05-2022

Maa11:00
16:00
Din08:00
16:00
Woe08:00
16:00
Don08:00
19:00
Vri08:00
16:00
Zat08:00
15:00
Zon10:00
15:00

Ons team heeft van alle organisaties op KlantenserviceGids.nl gekeken of de openingstijden van de klantenservice vindbaar zijn. Wanneer we deze hebben gevonden, vindt u deze terug in ons widget. In sommige gevallen is het onduidelijk of niet vindbaar of de klantenservice telefonisch bereikbaar is. In dat geval adviseren we u via de webcare kanalen contact te zoeken met de klantenservice van deze organisatie.

Tele2 klantenservice
Social & Webcare

Webcare

Online klagen bij deze klantenservice

Geef je klacht door via de website.
Geef je klacht door via de community.

Tele2 klantenservice
Gemiddelde beoordeling door onze bezoekers

Algemene indruk van
de klantenservice
0
van 10
Bereikbaarheidvan
de klantenservice
0
van 10
Serviceniveau van
de klantenservice
0
van 10
Gemiddelde score van
de klantenservice
0
van 10

Onze reviews

Ingegeven reviews

Er zijn nog geen reviews ingegeven. Laat jij als eerste een review achter?

Deel jouw ervaring

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.