Algemeen
Alles over Vgz
Alles over de VGZ klantenservice
Bij de klantenservice van VGZ kunt u altijd terecht voor uw vragen, bijvoorbeeld als u meer wilt weten over declaraties of over wat wel en niet vergoed wordt. Ook kan de klantenservice helpen om uw gegevens te wijzigen of als u vragen heeft over uw facturen. Bij vragen over uw zorgverzekering is contact met de klantenservice de beste manier om antwoorden te krijgen. Door contact via de telefoon met VGZ krijgt u direct een medewerker aan de lijn die u verder helpt.
U vindt bij ons de contactgegevens van verschillende dienstverleners. Zo hebben wij ook de gegevens van de klantenservice van NS en van de klantenservice van GLS voor u verzameld.
VGZ klantenservice
Op de pagina van de klantenservice vindt u verschillende manier om dingen zelf te regelen. U kunt op de website via Mijn VGZ uw declaraties indienen, controleren wanneer iets wordt afgeschreven en uw gegevens wijzigen. Dit kan overigens ook met de VGZ Zorg App. Als het niet lukt om zelf te regelen, dat kunt u natuurlijk ook met VGZ contact opnemen. Dit kan bijvoorbeeld met Sam, de chatbot van VGZ. Sam kan veel van uw vragen zelf beantwoorden, maar hij kan u ook binnen de VGZ openingstijden doorverbinden met een medewerker als dat nodig blijkt te zijn. Wilt u liever direct een medewerker spreken? Dan belt u met het VGZ klantenservice telefoonnummer. Als u verzekerd bent bij IZZ kunt u ook gebruik maken van de VGZ klantenservice. Er is namelijk geen aparte IZZ klantenservice, de zorgverzekeraars werken hierin samen. Het IZZ telefoon nummer is dus hetzelfde als het VGZ telefoon nummer.
VGZ telefoonnummer
De VGZ klantenservice heeft voor verschillende afdelingen een eigen VGZ contact nummer om u direct van dienst te kunnen zijn.
Voor vragen over uw zorgverzekering, vergoedingen of over een betaling gebruikt u het VGZ telefoonnummer 0900-8490. Dit VGZ zorgverzekering telefoonnummer is bereikbaar op werkdagen tussen 8.00 en 18.00 uur. Het VGZ telefoonnummer is niet gratis, u betaalt de gebruikelijke telefoonkosten. Als u vanuit het buitenland wilt bellen, gebruikt u het VGZ klantenservice telefoonnummer +31 24 3297 641.
Als u in het buitenland bent en u heeft dringend hulp nodig, belt u de VGZ alarmcentrale. Dit VGZ telefoonnummer is +31 40 297 5550. Het VGZ nummer voor spoed is 24 uur per dag en zeven dagen per week bereikbaar.
Al u hulp nodig heeft bij het bemiddelen van zorg of het verkorten van de wachttijd belt u met het VGZ contact telefoonnummer op 088-131 1611. Dit nummer is op werkdagen bereikbaar tussen 8.30 en 17.00 uur.
Andere manieren voor VGZ contact
De VGZ klantenservice maakt het u graag zo makkelijk mogelijk om contact om te nemen. Daarom zijn er naast de chatbot en VGZ contact via de telefoon nog meer mogelijkheden om contact op te nemen. U kunt bijvoorbeeld een brief sturen. Hiervoor gebruikt u het volgende adres: Coöperatie VGZ, Postbus 445, 5600 AK Eindhoven.
Uw klacht over de VGZ klantenservice
VGZ biedt daarnaast verschillende mogelijkheden om een klacht in te dienen. U kunt allereerst via de chat of via het telefoonnummer van VGZ, 0900-8490, contact opnemen. De medewerkers kunnen uw klacht in de meeste gevallen direct in behandeling nemen en u verder helpen. Als u er dan toch niet uitkomt, dan kunt u via een online klachtenformulier uw klacht indienen. U kunt uw klacht ook schriftelijk melden door een brief te sturen naar Zorgverzekeraar VGZ, Afdeling Klachtenmanagement, Postbus 1256, 5602 BG EINDHOVEN. Als uw klacht dan nog steeds niet naar tevredenheid is opgelost, dan kunt u met uw klacht naar de geschillencommissie voor zorgverzekeringen.
Tips voor uw VGZ contact
Als u contact opneemt met VGZ kunt u sneller geholpen worden, als u uw klantnummer bij de hand hebt. De medewerker kan dan direct uw gegevens erbij zoeken en u beter adviseren. Daarna helpt het, als u vooraf uw vragen opschrijft. Zo vergeet u niks en het maakt het makkelijker om de juiste keuzes te maken in het keuzemenu. Stel vooral meer vragen als het antwoord u niet duidelijk is. VGZ wil tenslotte niet, dat u na het gesprek met de VGZ klantenservice nog steeds vragen heeft. Daarnaast zorgt u dat u het juiste nummer belt om bij de juiste afdeling te komen. Het tel nr van VGZ voor algemene vragen is 0900-8490. Als u hulp nodig hebt bij het vinden van de juiste zorg, dan belt u met het VGZ zorgverzekering telefoonnummer 088-131 1611.
Meer over deze klantenservice
Locatie & Achtergrond
Postbus 445, 5600 AK Eindhoven
Alles over de VGZ klantenservice
Bij de klantenservice van VGZ kunt u altijd terecht voor uw vragen, bijvoorbeeld als u meer wilt weten over declaraties of over wat wel en niet vergoed wordt. Ook kan de klantenservice helpen om uw gegevens te wijzigen of als u vragen heeft over uw facturen. Bij vragen over uw zorgverzekering is contact met de klantenservice de beste manier om antwoorden te krijgen. Door contact via de telefoon met VGZ krijgt u direct een medewerker aan de lijn die u verder helpt.
U vindt bij ons de contactgegevens van verschillende dienstverleners. Zo hebben wij ook de gegevens van de klantenservice van NS en van de klantenservice van GLS voor u verzameld.
VGZ klantenservice
Op de pagina van de klantenservice vindt u verschillende manier om dingen zelf te regelen. U kunt op de website via Mijn VGZ uw declaraties indienen, controleren wanneer iets wordt afgeschreven en uw gegevens wijzigen. Dit kan overigens ook met de VGZ Zorg App. Als het niet lukt om zelf te regelen, dat kunt u natuurlijk ook met VGZ contact opnemen. Dit kan bijvoorbeeld met Sam, de chatbot van VGZ. Sam kan veel van uw vragen zelf beantwoorden, maar hij kan u ook binnen de VGZ openingstijden doorverbinden met een medewerker als dat nodig blijkt te zijn. Wilt u liever direct een medewerker spreken? Dan belt u met het VGZ klantenservice telefoonnummer. Als u verzekerd bent bij IZZ kunt u ook gebruik maken van de VGZ klantenservice. Er is namelijk geen aparte IZZ klantenservice, de zorgverzekeraars werken hierin samen. Het IZZ telefoon nummer is dus hetzelfde als het VGZ telefoon nummer.
VGZ telefoonnummer
De VGZ klantenservice heeft voor verschillende afdelingen een eigen VGZ contact nummer om u direct van dienst te kunnen zijn.
Voor vragen over uw zorgverzekering, vergoedingen of over een betaling gebruikt u het VGZ telefoonnummer 0900-8490. Dit VGZ zorgverzekering telefoonnummer is bereikbaar op werkdagen tussen 8.00 en 18.00 uur. Het VGZ telefoonnummer is niet gratis, u betaalt de gebruikelijke telefoonkosten. Als u vanuit het buitenland wilt bellen, gebruikt u het VGZ klantenservice telefoonnummer +31 24 3297 641.
Als u in het buitenland bent en u heeft dringend hulp nodig, belt u de VGZ alarmcentrale. Dit VGZ telefoonnummer is +31 40 297 5550. Het VGZ nummer voor spoed is 24 uur per dag en zeven dagen per week bereikbaar.
Al u hulp nodig heeft bij het bemiddelen van zorg of het verkorten van de wachttijd belt u met het VGZ contact telefoonnummer op 088-131 1611. Dit nummer is op werkdagen bereikbaar tussen 8.30 en 17.00 uur.
Andere manieren voor VGZ contact
De VGZ klantenservice maakt het u graag zo makkelijk mogelijk om contact om te nemen. Daarom zijn er naast de chatbot en VGZ contact via de telefoon nog meer mogelijkheden om contact op te nemen. U kunt bijvoorbeeld een brief sturen. Hiervoor gebruikt u het volgende adres: Coöperatie VGZ, Postbus 445, 5600 AK Eindhoven.
Uw klacht over de VGZ klantenservice
VGZ biedt daarnaast verschillende mogelijkheden om een klacht in te dienen. U kunt allereerst via de chat of via het telefoonnummer van VGZ, 0900-8490, contact opnemen. De medewerkers kunnen uw klacht in de meeste gevallen direct in behandeling nemen en u verder helpen. Als u er dan toch niet uitkomt, dan kunt u via een online klachtenformulier uw klacht indienen. U kunt uw klacht ook schriftelijk melden door een brief te sturen naar Zorgverzekeraar VGZ, Afdeling Klachtenmanagement, Postbus 1256, 5602 BG EINDHOVEN. Als uw klacht dan nog steeds niet naar tevredenheid is opgelost, dan kunt u met uw klacht naar de geschillencommissie voor zorgverzekeringen.
Tips voor uw VGZ contact
Als u contact opneemt met VGZ kunt u sneller geholpen worden, als u uw klantnummer bij de hand hebt. De medewerker kan dan direct uw gegevens erbij zoeken en u beter adviseren. Daarna helpt het, als u vooraf uw vragen opschrijft. Zo vergeet u niks en het maakt het makkelijker om de juiste keuzes te maken in het keuzemenu. Stel vooral meer vragen als het antwoord u niet duidelijk is. VGZ wil tenslotte niet, dat u na het gesprek met de VGZ klantenservice nog steeds vragen heeft. Daarnaast zorgt u dat u het juiste nummer belt om bij de juiste afdeling te komen. Het tel nr van VGZ voor algemene vragen is 0900-8490. Als u hulp nodig hebt bij het vinden van de juiste zorg, dan belt u met het VGZ zorgverzekering telefoonnummer 088-131 1611.
Adres
Postbus 445
5600 AK Eindhoven
Nederland
Overzicht Vgz
Openingstijden
Deze week: 30-09 t/m 06-10-2024
Maa | 06:00 | 18:00 | |
---|---|---|---|
Din | 06:00 | 18:00 | |
Woe | 06:00 | 18:00 | |
Don | 06:00 | 18:00 | |
Vri | 06:00 | 18:00 | |
Zat | 07:00 | 11:00 | |
Zon | Gesloten |
Ons team heeft van alle organisaties op KlantenserviceGids.nl gekeken of de openingstijden van de klantenservice vindbaar zijn. Wanneer we deze hebben gevonden, vindt u deze terug in ons widget. In sommige gevallen is het onduidelijk of niet vindbaar of de klantenservice telefonisch bereikbaar is. In dat geval adviseren we u via de webcare kanalen contact te zoeken met de klantenservice van deze organisatie.
Webcare
Online klagen bij deze klantenservice
- Geef je klacht door via de website.
- Geef je klacht door via Facebook.
- Geef je klacht door via YouTube.
Vgz
Gemiddelde beoordeling door onze bezoekers
de klantenservice
de klantenservice
de klantenservice
de klantenservice
Onze reviews
Ingegeven reviews
Er zijn nog geen reviews ingegeven. Laat jij als eerste een review achter?
Deel jouw ervaring