Algemeen
Alles over Waternet
Soepel en snel met Waternet in contact dankzij KlantenserviceGids.nl
Heeft u een vraag over de drinkwatervoorziening of kampt u met een storing bij Waternet? KlantenserviceGids.nl brengt klanten met bedrijven in verbinding. Dankzij de database aan contactgegevens vindt u binnen een handomdraai de juiste telefoonnummers voor de klantenservices van honderden bedrijven en instellingen. Bel met het PostNL telefoonnummer om de status van uw pakket op te vragen, neem met de Vriendenloterij contact op om uw abonnement op te zeggen, regel de retour van uw bestelling met de Otto klantenservice of bel voor FBTO contact naar het juiste telefoonnummer. Lees verder hoe u met Waternet in contact komt voor uw vragen.
Met Waternet contact over uw vragen en klachten
Sinds 1 januari 2006 is Waternet door de gemeente Amsterdam opgericht. De overheidsorganisatie houdt zich hierbij bezig met de drinkwatervoorziening, het waterbeheer en de riolering. Maar liefst een miljoen mensen in de regio Amsterdam, Muiden, Diemen, Amstelveen, Ouder-Amstel, Heemstede, Schiphol en de Gooi- en Vechtstreek zijn afhankelijk van het bedrijf. Voor het drinkwater maakt het Waternet gebruik van twee bronnen: de Amsterdamse Waterleidingduinen en de Bethunepolder. Met zoveel klanten is een goede klantenservice voor Waternet contact een must.
Met Waternet contact via de website
Voordat u Waternet bellen gaat, raden wij u aan om op de website van Waternet te kijken. Hier vindt u een pagina met veelgestelde vragen en antwoorden, waarbij u wellicht uw vragen al kunt beantwoorden. Bovendien regelt u allerlei zaken zelf op deze website. Zo geeft u uw meterstanden door, kunt u wijzigingen in uw persoonlijke gegevens doorgeven bij een verhuizing en vindt u hier de tarieven van het drinkwater, net als de hardheid van het water. Daarnaast vindt u informatie over uw jaarrekening, verhoogt of verlaagt u uw termijnbedrag of leest u hoe het waterbedrijf werkt aan de duurzaamheid.
Waternet bellen voor uw persoonlijke vragen
Wilt u met Waternet over het drinkwater contact, of heeft u een storing bij Waternet of Vitens waarvoor u een medewerker wilt spreken? Dan neemt u contact op met het Waternet telefoonnummer 0900-9394. U kunt Waternet bellen van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 17:00 uur. Bellen naar het Waternet telefoonnummer kost 20 eurocent per gesprek, plus uw reguliere telefoonkosten.
Met Waternet contact via de e-mail
Wilt u uw vragen liever schriftelijk stellen aan het waterbedrijf? In dat geval kunt u voor contact met Waternet via de e-mail gebruik maken van het contactformulier op de website van Waternet. Daarnaast kunt u een brief schrijven met uw vraag of klacht naar het adres Stichting Waternet, Korte Ouderkerkerdijk 7, 1096 AC, Amsterdam. U kunt de medewerkers van het waterbedrijf ook op dit adres bezoeken.
Contact met de Waternet klantenservice op de sociale media
De Waternet klantenservice beantwoordt al uw vragen 24 uur per dag, 7 dagen per week op de sociale media kanalen. U bereikt het webcare team van Waternet zowel op Facebook als op Twitter onder het account @Waternet. Zij streven ernaar om uw vragen zo spoedig mogelijk te beantwoorden. U kunt uw vragen zowel in het Nederlands als in het Engels aan de Waternet klantenservice stellen. Ook leest u op de sociale media allerlei actuele informatie over het bedrijf en komen storingen aan bod.
Meer over deze klantenservice
Locatie & Achtergrond
Korte Ouderkerkerdijk 7, 1096 AC Amsterdam
Soepel en snel met Waternet in contact dankzij KlantenserviceGids.nl
Heeft u een vraag over de drinkwatervoorziening of kampt u met een storing bij Waternet? KlantenserviceGids.nl brengt klanten met bedrijven in verbinding. Dankzij de database aan contactgegevens vindt u binnen een handomdraai de juiste telefoonnummers voor de klantenservices van honderden bedrijven en instellingen. Bel met het PostNL telefoonnummer om de status van uw pakket op te vragen, neem met de Vriendenloterij contact op om uw abonnement op te zeggen, regel de retour van uw bestelling met de Otto klantenservice of bel voor FBTO contact naar het juiste telefoonnummer. Lees verder hoe u met Waternet in contact komt voor uw vragen.
Met Waternet contact over uw vragen en klachten
Sinds 1 januari 2006 is Waternet door de gemeente Amsterdam opgericht. De overheidsorganisatie houdt zich hierbij bezig met de drinkwatervoorziening, het waterbeheer en de riolering. Maar liefst een miljoen mensen in de regio Amsterdam, Muiden, Diemen, Amstelveen, Ouder-Amstel, Heemstede, Schiphol en de Gooi- en Vechtstreek zijn afhankelijk van het bedrijf. Voor het drinkwater maakt het Waternet gebruik van twee bronnen: de Amsterdamse Waterleidingduinen en de Bethunepolder. Met zoveel klanten is een goede klantenservice voor Waternet contact een must.
Met Waternet contact via de website
Voordat u Waternet bellen gaat, raden wij u aan om op de website van Waternet te kijken. Hier vindt u een pagina met veelgestelde vragen en antwoorden, waarbij u wellicht uw vragen al kunt beantwoorden. Bovendien regelt u allerlei zaken zelf op deze website. Zo geeft u uw meterstanden door, kunt u wijzigingen in uw persoonlijke gegevens doorgeven bij een verhuizing en vindt u hier de tarieven van het drinkwater, net als de hardheid van het water. Daarnaast vindt u informatie over uw jaarrekening, verhoogt of verlaagt u uw termijnbedrag of leest u hoe het waterbedrijf werkt aan de duurzaamheid.
Waternet bellen voor uw persoonlijke vragen
Wilt u met Waternet over het drinkwater contact, of heeft u een storing bij Waternet of Vitens waarvoor u een medewerker wilt spreken? Dan neemt u contact op met het Waternet telefoonnummer 0900-9394. U kunt Waternet bellen van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 17:00 uur. Bellen naar het Waternet telefoonnummer kost 20 eurocent per gesprek, plus uw reguliere telefoonkosten.
Met Waternet contact via de e-mail
Wilt u uw vragen liever schriftelijk stellen aan het waterbedrijf? In dat geval kunt u voor contact met Waternet via de e-mail gebruik maken van het contactformulier op de website van Waternet. Daarnaast kunt u een brief schrijven met uw vraag of klacht naar het adres Stichting Waternet, Korte Ouderkerkerdijk 7, 1096 AC, Amsterdam. U kunt de medewerkers van het waterbedrijf ook op dit adres bezoeken.
Contact met de Waternet klantenservice op de sociale media
De Waternet klantenservice beantwoordt al uw vragen 24 uur per dag, 7 dagen per week op de sociale media kanalen. U bereikt het webcare team van Waternet zowel op Facebook als op Twitter onder het account @Waternet. Zij streven ernaar om uw vragen zo spoedig mogelijk te beantwoorden. U kunt uw vragen zowel in het Nederlands als in het Engels aan de Waternet klantenservice stellen. Ook leest u op de sociale media allerlei actuele informatie over het bedrijf en komen storingen aan bod.
Adres
Korte Ouderkerkerdijk 7
1096 AC Amsterdam
Nederland
Overzicht Waternet
Openingstijden
Deze week: 07-10 t/m 13-10-2024
Maa | 06:00 | 15:00 | |
---|---|---|---|
Din | 06:00 | 15:00 | |
Woe | 06:00 | 15:00 | |
Don | 06:00 | 15:00 | |
Vri | 06:00 | 15:00 | |
Zat | Gesloten | ||
Zon | Gesloten |
Ons team heeft van alle organisaties op KlantenserviceGids.nl gekeken of de openingstijden van de klantenservice vindbaar zijn. Wanneer we deze hebben gevonden, vindt u deze terug in ons widget. In sommige gevallen is het onduidelijk of niet vindbaar of de klantenservice telefonisch bereikbaar is. In dat geval adviseren we u via de webcare kanalen contact te zoeken met de klantenservice van deze organisatie.
Webcare
Online klagen bij deze klantenservice
- Geef je klacht door via de website.
- Geef je klacht door via Facebook.
Waternet
Gemiddelde beoordeling door onze bezoekers
de klantenservice
de klantenservice
de klantenservice
de klantenservice
Onze reviews
Ingegeven reviews
Er zijn nog geen reviews ingegeven. Laat jij als eerste een review achter?
Deel jouw ervaring