Algemeen
Alles over Otto klantenservice
Otto klantenservice belt u via KlantenserviceGids.nl
Heeft u een vraag over online shoppen bij Otto? Of wilt u de kleding die u bij Otto heeft besteld graag retourneren? KlantenserviceGids.nl zorgt ervoor dat u binnen enkele seconden de juiste contactinformatie van de Otto klantenservice in handen heeft. KlantenserviceGids.nl is ontstaan doordat bedrijven en organisaties het vaak onnodig lastig maken voor consumenten om contact op te nemen. Telefoonnummers en adressen worden niet vermeld op de website, of staan onoverzichtelijk op meerdere pagina’s vermeld. Door de contactinformatie van bedrijven binnen één database te verzamelen, vindt u met een paar klikken op de knop meteen het juiste nummer van de klantenservice. Zo neemt u eenvoudig contact op voor een ING storing, regelt u alles voor uw verzekering met het FBTO contact nummer en belt u met de BCC klantenservice voor een bestelling van witgoed. Ook neemt u eenvoudig contact op met de Primark Amsterdam klantenservice om te vragen wat de openingstijden van de winkel zijn, of stelt u uw vragen over uw reis bij de Schiphol klantenservice. Bekijk meteen hoe u met Otto in contact komt voor uw bestelling.
Contact met de Otto klantenservice, het Duitse postorderbedrijf
Wie wel eens kleding via het internet of een postorderbedrijf heeft besteld, weet gegarandeerd van het bestaan van Otto. Het postorderbedrijf werd in 1949 in Duitsland opgericht en is sindsdien uitgegroeid tot een geliefd bedrijf om producten te bestellen. Doordat tegenwoordig veel artikelen via de website van Otto worden besteld, kunt u bij vragen, opmerkingen of klachten meteen binnen uw Mijn Otto contact opnemen over uw bestelling. U logt hiervoor in op uw account en selecteert vervolgens uw bestelnummer. Zo weet de Otto klantenservice direct om welke bestelling het gaat, waardoor zij eenvoudig en snel uw vragen kunnen beantwoorden. Daarnaast beschikt de website van Otto over een pagina met veelgestelde vragen. Doordat deze vragen handig per categorie zijn ingedeeld, vindt u binnen een korte tijd het antwoord op uw vraag.
Een storing bij Otto? Neem contact op met de Otto klantenservice
Gaat er iets mis in het bestelproces bij Otto? In dat geval kunt u voor een Otto storing uiteraard contact opnemen met de Otto klantenservice. Zorg ervoor dat u uw klant- of bestelnummer meteen bij de hand heeft, zodat de Otto klantenservice uw probleem snel kan verhelpen. Het Otto telefoonnummer is 088 – 465 1555. U kunt de Otto klantenservice iedere dag bereiken tussen 09:00 en 19:00 uur. Wilt u liever een schriftelijke reactie van Otto, dan neemt u met Otto contact op via de mail op het e-mailadres klantenservice@ottobv.nl. Voor het indienen van een klacht kunt u ook het klachtenformulier op de website van Otto gebruiken. U ontvangt doorgaans binnen een week een reactie van de Otto klantenservice.
Overzicht Otto klantenservice
Openingstijden
Deze week: 20-01 t/m 26-01-2025
Maa | 9:00 | 17:00 | |
---|---|---|---|
Din | 9:00 | 17:00 | |
Woe | 9:00 | 17:00 | |
Don | 9:00 | 17:00 | |
Vri | 9:00 | 17:00 | |
Zat | Gesloten | ||
Zon | Gesloten |
Deze openingstijden zijn niet geverifieerd.
Ons team heeft van alle organisaties op KlantenserviceGids.nl gekeken of de openingstijden van de klantenservice vindbaar zijn. Wanneer we deze hebben gevonden, vindt u deze terug in ons widget. In dit geval is het onduidelijk of niet vindbaar of de klantenservice telefonisch bereikbaar is. Wij adviseren u via de webcare kanalen contact te zoeken met de klantenservice van deze organisatie.
Otto klantenservice
Gemiddelde beoordeling door onze bezoekers
de klantenservice
de klantenservice
de klantenservice
de klantenservice
Onze reviews
Ingegeven reviews
Er zijn nog geen reviews ingegeven. Laat jij als eerste een review achter?
Deel jouw ervaring