Algemeen

Alles over De bijenkorf

Contact met DeBijenkorf

Heb je een bestelling gedaan bij de Bijenkorf en heb je hier een vraag over? Of heb je een klacht over je bestelling of het product dat je hebt ontvangen? Je kan eerst proberen om je antwoord te vinden bij de veelgestelde vragen op de website. Als je er niet uitkomt of je een specifieke vraag hebt over je bestelling, kan je contact opnemen met de klantenservice van de Bijenkorf.
Ben je op zoek naar de gegevens van een andere klantenservice? Zoek niet verder, want wij hebben ze al voor je gevonden, bijvoorbeeld voor contact met het KPN hoofdkantoor, UPS contact, Vistaprint contact of contact met de RDW.

De Bijenkorf

De Bijenkorf is een van de oudste warenhuizen van Nederland. De eerste winkel werd 150 jaar geleden opgericht voor Simon Goudsmit. Het was toen een kleine winkel met benodigdheden voor naaien en kleding maken. Toen de oprichter overleed, nam een zakenman de zaken over. De Bijenkorf verhuisde naar de Dam in Amsterdam en breidde stap voor stap uit tot een warenhuis. Ook kwamen er verschillende vestigingen bij. Er zijn nu ook Bijenkorf winkels in Amstelveen, Den Haag, Eindhoven, Maastricht, Rotterdam en Utrecht, maar in Amsterdam vind je nog steeds de grootste vestiging. Sinds 2009 kan je ook online je aankopen bij de Bijenkorf doen.

Contact opnemen met de Bijenkorf

Voor je vraag of klacht kan je op verschillende manier contact opnemen met de Bijenkorf. Je kan bijvoorbeeld gebruik maken van de Bijenkorf chat. Hiervoor klik je op de button op de klantenservice pagina. Je krijg via de Bijenkorf chat binnen vijf minuten antwoord op je vraag van een medewerker. Je kan je vraag ook via WhatsApp stellen. Hiervoor gebruik je het nummer 06-21135135. Je krijgt via WhatsApp meestal binnen vijf uur antwoord op je vraag. Het WhatsApp nummer kan niet gebeld worden. Daarnaast kan je via social media je vragen of klachten bij de Bijenkorf customer service neerleggen, bijvoorbeeld via Facebook of Twitter. Ook hier krijg je binnen vijf uur antwoord. Natuurlijk kan je ook de Bijenkorf klantenservice bellen.

De Bijenkorf klantenservice bellen

De Bijenkorf klantenservice bellen is de snelste manier om antwoord te krijgen op je vragen. Je belt hiervoor het nummer 020-8089333. Hiervoor betaal je het lokale tarief. Als je belt, krijg je eerst een keuzemenu te horen zodat je naar de juiste afdeling doorgestuurd kan worden. Je toetst 1 als je een vraag hebt over de webshop of een bestelling die je in de webshop hebt gedaan en je toetst 2 als je een vraag hebt over de winkels van de Bijenkorf. Als je toets 1 hebt gekozen voor je online bestelling, toets je weer 1 als je wil weten of een artikel op voorraad is, je toetst 2 als je een vraag hebt over de status van je bestelling en 3 als je een bestelling al hebt ontvangen en hier een vraag over hebt. Je toetst 4 als je een vraag hebt over het retourneren van een artikel en je toetst 5 als je een beschadigd artikel hebt ontvangen of je een andere vraag hebt. Als je aan het begin voor 2 hebt gekozen, toets je 1 als je iets wil weten over een bezoek aan een van de winkels, je toetst 2 als je wil weten of een artikel in de winkel op voorraad is en je toetst 4 als je een andere vraag hebt.

De openingstijden van de Bijenkorf klantenservice

Het Klant Contact Center is zeven dagen per week bereikbaar. Telefonisch is de klantenservice elke dag geopend van 8:00 tot 21:00 uur. Via de chat, WhatsApp of Social Media geeft de klantenservice zelfs tussen 8:00 en 24:00 uur antwoord op je vragen. Natuurlijk kan je ook terecht bij de servicebalies in de winkels van de Bijenkorf. Er zijn zeven Bijenkorf winkels. De openingstijden kunnen per winkel verschillen. Deze kan je op de website van de Bijenkorf vinden.

Een klacht indienen bij de Bijenkorf

Soms gaat er helaas weleens iets mis. Je bestelling komt te laat, je ontvangt een verkeerd product of het product dat je hebt gekregen, is beschadigd. Dan neem je eerst contact op met de Bijenkorf Customer Service. Je kan zelf kiezen op welke manier je dat doet. De klantenservice zal vervolgens je klacht onderzoeken en zo goed mogelijk proberen op te lossen. Als je niet tevreden met de oplossing of je klacht kan helemaal niet opgelost worden, dan kan je je klacht bij Thuiswinkel.org neerleggen. Dat is de geschillencommissie voor webwinkels. Voordat je hier terecht kan met je klacht, moet je wel een schriftelijke klacht bij Bijenkorf hebben ingediend en ze de kans hebben gegeven om je klacht te behandelen.

  Bel nu
Klantenservices - Telefoonnummers - Adressen - Storingen - Openingstijden

Meer over deze klantenservice

Locatie & Achtergrond

Locatie "De bijenkorf hoofdkantoor"
Hoogoorddreef 11, 1101 BA Amsterdam

Contact met DeBijenkorf

Heb je een bestelling gedaan bij de Bijenkorf en heb je hier een vraag over? Of heb je een klacht over je bestelling of het product dat je hebt ontvangen? Je kan eerst proberen om je antwoord te vinden bij de veelgestelde vragen op de website. Als je er niet uitkomt of je een specifieke vraag hebt over je bestelling, kan je contact opnemen met de klantenservice van de Bijenkorf.
Ben je op zoek naar de gegevens van een andere klantenservice? Zoek niet verder, want wij hebben ze al voor je gevonden, bijvoorbeeld voor contact met het KPN hoofdkantoor, UPS contact, Vistaprint contact of contact met de RDW.

De Bijenkorf

De Bijenkorf is een van de oudste warenhuizen van Nederland. De eerste winkel werd 150 jaar geleden opgericht voor Simon Goudsmit. Het was toen een kleine winkel met benodigdheden voor naaien en kleding maken. Toen de oprichter overleed, nam een zakenman de zaken over. De Bijenkorf verhuisde naar de Dam in Amsterdam en breidde stap voor stap uit tot een warenhuis. Ook kwamen er verschillende vestigingen bij. Er zijn nu ook Bijenkorf winkels in Amstelveen, Den Haag, Eindhoven, Maastricht, Rotterdam en Utrecht, maar in Amsterdam vind je nog steeds de grootste vestiging. Sinds 2009 kan je ook online je aankopen bij de Bijenkorf doen.

Contact opnemen met de Bijenkorf

Voor je vraag of klacht kan je op verschillende manier contact opnemen met de Bijenkorf. Je kan bijvoorbeeld gebruik maken van de Bijenkorf chat. Hiervoor klik je op de button op de klantenservice pagina. Je krijg via de Bijenkorf chat binnen vijf minuten antwoord op je vraag van een medewerker. Je kan je vraag ook via WhatsApp stellen. Hiervoor gebruik je het nummer 06-21135135. Je krijgt via WhatsApp meestal binnen vijf uur antwoord op je vraag. Het WhatsApp nummer kan niet gebeld worden. Daarnaast kan je via social media je vragen of klachten bij de Bijenkorf customer service neerleggen, bijvoorbeeld via Facebook of Twitter. Ook hier krijg je binnen vijf uur antwoord. Natuurlijk kan je ook de Bijenkorf klantenservice bellen.

De Bijenkorf klantenservice bellen

De Bijenkorf klantenservice bellen is de snelste manier om antwoord te krijgen op je vragen. Je belt hiervoor het nummer 020-8089333. Hiervoor betaal je het lokale tarief. Als je belt, krijg je eerst een keuzemenu te horen zodat je naar de juiste afdeling doorgestuurd kan worden. Je toetst 1 als je een vraag hebt over de webshop of een bestelling die je in de webshop hebt gedaan en je toetst 2 als je een vraag hebt over de winkels van de Bijenkorf. Als je toets 1 hebt gekozen voor je online bestelling, toets je weer 1 als je wil weten of een artikel op voorraad is, je toetst 2 als je een vraag hebt over de status van je bestelling en 3 als je een bestelling al hebt ontvangen en hier een vraag over hebt. Je toetst 4 als je een vraag hebt over het retourneren van een artikel en je toetst 5 als je een beschadigd artikel hebt ontvangen of je een andere vraag hebt. Als je aan het begin voor 2 hebt gekozen, toets je 1 als je iets wil weten over een bezoek aan een van de winkels, je toetst 2 als je wil weten of een artikel in de winkel op voorraad is en je toetst 4 als je een andere vraag hebt.

De openingstijden van de Bijenkorf klantenservice

Het Klant Contact Center is zeven dagen per week bereikbaar. Telefonisch is de klantenservice elke dag geopend van 8:00 tot 21:00 uur. Via de chat, WhatsApp of Social Media geeft de klantenservice zelfs tussen 8:00 en 24:00 uur antwoord op je vragen. Natuurlijk kan je ook terecht bij de servicebalies in de winkels van de Bijenkorf. Er zijn zeven Bijenkorf winkels. De openingstijden kunnen per winkel verschillen. Deze kan je op de website van de Bijenkorf vinden.

Een klacht indienen bij de Bijenkorf

Soms gaat er helaas weleens iets mis. Je bestelling komt te laat, je ontvangt een verkeerd product of het product dat je hebt gekregen, is beschadigd. Dan neem je eerst contact op met de Bijenkorf Customer Service. Je kan zelf kiezen op welke manier je dat doet. De klantenservice zal vervolgens je klacht onderzoeken en zo goed mogelijk proberen op te lossen. Als je niet tevreden met de oplossing of je klacht kan helemaal niet opgelost worden, dan kan je je klacht bij Thuiswinkel.org neerleggen. Dat is de geschillencommissie voor webwinkels. Voordat je hier terecht kan met je klacht, moet je wel een schriftelijke klacht bij Bijenkorf hebben ingediend en ze de kans hebben gegeven om je klacht te behandelen.

Adres

Hoogoorddreef 11
1101 BA Amsterdam
Nederland

Overzicht De bijenkorf

Actuele storingen Geen storingen bij ons bekend
Reviews  Geen reviews ingegeven
Nu bereikbaar 9:00 - 20:00 uur
Bel de klantenservice 088 2454488

Openingstijden

Deze week: 22-04 t/m 28-04-2024

Maa9:00
17:00
Din9:00
17:00
Woe9:00
17:00
Don9:00
17:00
Vri9:00
17:00
ZatGesloten
ZonGesloten

Deze openingstijden zijn niet geverifieerd.

Ons team heeft van alle organisaties op KlantenserviceGids.nl gekeken of de openingstijden van de klantenservice vindbaar zijn. Wanneer we deze hebben gevonden, vindt u deze terug in ons widget. In dit geval is het onduidelijk of niet vindbaar of de klantenservice telefonisch bereikbaar is. Wij adviseren u via de webcare kanalen contact te zoeken met de klantenservice van deze organisatie.

De bijenkorf
Social & Webcare

Webcare

Online klagen bij deze klantenservice

Geef je klacht door via de website.
Geef je klacht door via YouTube.
Geef je klacht door via Google+.
Geef je klacht door via whatsapp.

De bijenkorf
Gemiddelde beoordeling door onze bezoekers

Algemene indruk van
de klantenservice
0
van 10
Bereikbaarheidvan
de klantenservice
0
van 10
Serviceniveau van
de klantenservice
0
van 10
Gemiddelde score van
de klantenservice
0
van 10

Onze reviews

Ingegeven reviews

Er zijn nog geen reviews ingegeven. Laat jij als eerste een review achter?

Deel jouw ervaring

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *