Algemeen

Alles over Hollandsnieuwe

Gemakkelijk met Hollandsnieuwe contact via KlantenserviceGids.nl

Heeft u vragen over uw Sim Only abonnement aan de Hollands nieuwe klantenservice of kunt u niet met Hollandsnieuwe bellen door een storing? KlantenserviceGids.nl brengt u eenvoudig en snel in contact met het juiste Hollandsnieuwe telefoonnummer. Op KlantenserviceGids.nl vindt u een uitgebreide database met contactgegevens van bedrijven en instellingen zodat klanten gemakkelijk met de juiste medewerker bellen. Dit bespaart u veel tijd en moeite, aangezien u niet eindeloos naar het juiste nummer hoeft te zoeken. U belt dankzij KlantenserviceGids.nl meteen met het PostNL telefoonnummer, de Primark Amsterdam klantenservice, het FBTO contact nummer of de Otto klantenservice. Lees direct hoe u met Hollandsnieuwe in contact komt.

 

Met Hollandsnieuwe contact, de mobiele telefonie aanbieder

Hollandsnieuwe is een relatief nieuw bedrijf als het gaat om mobiele telefonie. Met een frisse blik wil het telecombedrijf de mobiele telefonie weer eenvoudig en simpel maken voor de klanten. U maakt gebruik van voordelig bellen, sms-en en internetten dankzij de aantrekkelijk geprijsde Sim Only abonnementen, waardoor u grip houdt op de kosten voor uw mobiele telefoon. Doordat u de keuze heeft uit vier bundels, bepaalt u zelf welk bedrag u wilt betalen. De transparantie over het aanbod en de hoeveelheid informatie op de website neemt een hoop vragen bij klanten weg. Wilt u echter met Hollandsnieuwe contact, dan kunt u op verschillende manieren het telecombedrijf bereiken.

 

Veelgestelde vragen op de website van Hollandsnieuwe

Bekijk voordat u contact met Hollandsnieuwe op neemt de ‘Veelgestelde vragen’-pagina van het bedrijf. Hier vindt u onder meer antwoord op vragen als ‘Hoe zorg ik dat het internet werkt op mijn smartphone?’ of ‘Hoe voorkom ik dubbele tarieven voor mijn abonnement?’. Ook kunt u binnen uw account allerlei zaken regelen, zoals het wijzigen van persoonlijke gegevens of het inzien van uw beltegoed.

 

Hollandsnieuwe telefoonnummer om de klantenservice te bellen

Wilt u persoonlijk contact over uw vragen aan Hollandsnieuwe? Bent u een klant van het telecombedrijf, dan kunt u Hollandsnieuwe bellen op 1200. Het Hollandsnieuwe telefoonnummer is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 18:00 uur. Bent u toevallig niet in Nederland, maar wilt u toch contact met Hollandsnieuwe, dan belt u het Hollandsnieuwe telefoonnummer +31268450915. Naar Hollandsnieuwe bellen voor klanten is gratis. Bent u nog geen klant van Hollandsnieuwe? Dan neemt u contact op via het telefoonnummer 0900-0324. U betaalt hiervoor de gebruikelijke telefoonkosten. Als u namens iemand anders belt, raden we u aan om het order- of klantnummer bij de hand te houden zodat de Hollandsnieuwe klantenservice u snel kan helpen.

 

Storing bij Hollandsnieuwe verhelpen

Een storing bij Hollandsnieuwe is zeer vervelend, aangezien u altijd bereikbaar wilt zijn. Kan u niet bellen met Hollandsnieuwe of lukt het niet om te internetten? In dat geval neemt u contact op met Hollandsnieuwe via het telefoonnummer 0900-0324. Ook kunt u op de website van Hollandsnieuwe met de virtuele assistent proberen uw probleem te verhelpen. Lukt het de assistent niet om uw vragen of storing bij Hollandsnieuwe op te lossen, dan wordt u doorverbonden aan een medewerker van de Hollands nieuwe klantenservice.

 

Contact met Hollandsnieuwe via het webformulier

Heeft u liever een schriftelijke reactie op uw vraag en is Hollandsnieuwe contact niet direct dringend? Dan kunt u uw vraag stellen via het online contactformulier op de website van Hollandsnieuwe. U geeft hierbij uw persoonlijke gegevens op en geeft gedetailleerd weer waar uw vraag over gaat. Het is mogelijk om bestanden mee te sturen, zodat u uw vraag, opmerking of klacht kunt toelichten. De Hollandsnieuwe klantenservice streeft ernaar om binnen vijf werkdagen uw vraag te beantwoorden.

 

Hollandsnieuwe contact op social media

Zoals vrijwel ieder bedrijf is ook Hollandsnieuwe tegenwoordig actief op de sociale media. Het webcare team zit voor je klaar om vragen te beantwoorden op onder meer Facebook en Twitter onder @Hollandsnieuwe.

 

Een brief schrijven naar Hollandsnieuwe voor contact

Wilt u een klacht indienen bij Hollandsnieuwe per post? In dat geval kunt u een brief sturen naar het correspondentieadres Postbus 11072, 1001 GB Amsterdam.

 

  Bel nu
Klantenservices - Telefoonnummers - Adressen - Storingen - Openingstijden

Meer over deze klantenservice

Locatie & Achtergrond

Locatie "Hollandsnieuwe hoofdkantoor"
Nes 78, 1012KD Amsterdam

Gemakkelijk met Hollandsnieuwe contact via KlantenserviceGids.nl

Heeft u vragen over uw Sim Only abonnement aan de Hollands nieuwe klantenservice of kunt u niet met Hollandsnieuwe bellen door een storing? KlantenserviceGids.nl brengt u eenvoudig en snel in contact met het juiste Hollandsnieuwe telefoonnummer. Op KlantenserviceGids.nl vindt u een uitgebreide database met contactgegevens van bedrijven en instellingen zodat klanten gemakkelijk met de juiste medewerker bellen. Dit bespaart u veel tijd en moeite, aangezien u niet eindeloos naar het juiste nummer hoeft te zoeken. U belt dankzij KlantenserviceGids.nl meteen met het PostNL telefoonnummer, de Primark Amsterdam klantenservice, het FBTO contact nummer of de Otto klantenservice. Lees direct hoe u met Hollandsnieuwe in contact komt.

 

Met Hollandsnieuwe contact, de mobiele telefonie aanbieder

Hollandsnieuwe is een relatief nieuw bedrijf als het gaat om mobiele telefonie. Met een frisse blik wil het telecombedrijf de mobiele telefonie weer eenvoudig en simpel maken voor de klanten. U maakt gebruik van voordelig bellen, sms-en en internetten dankzij de aantrekkelijk geprijsde Sim Only abonnementen, waardoor u grip houdt op de kosten voor uw mobiele telefoon. Doordat u de keuze heeft uit vier bundels, bepaalt u zelf welk bedrag u wilt betalen. De transparantie over het aanbod en de hoeveelheid informatie op de website neemt een hoop vragen bij klanten weg. Wilt u echter met Hollandsnieuwe contact, dan kunt u op verschillende manieren het telecombedrijf bereiken.

 

Veelgestelde vragen op de website van Hollandsnieuwe

Bekijk voordat u contact met Hollandsnieuwe op neemt de ‘Veelgestelde vragen’-pagina van het bedrijf. Hier vindt u onder meer antwoord op vragen als ‘Hoe zorg ik dat het internet werkt op mijn smartphone?’ of ‘Hoe voorkom ik dubbele tarieven voor mijn abonnement?’. Ook kunt u binnen uw account allerlei zaken regelen, zoals het wijzigen van persoonlijke gegevens of het inzien van uw beltegoed.

 

Hollandsnieuwe telefoonnummer om de klantenservice te bellen

Wilt u persoonlijk contact over uw vragen aan Hollandsnieuwe? Bent u een klant van het telecombedrijf, dan kunt u Hollandsnieuwe bellen op 1200. Het Hollandsnieuwe telefoonnummer is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 18:00 uur. Bent u toevallig niet in Nederland, maar wilt u toch contact met Hollandsnieuwe, dan belt u het Hollandsnieuwe telefoonnummer +31268450915. Naar Hollandsnieuwe bellen voor klanten is gratis. Bent u nog geen klant van Hollandsnieuwe? Dan neemt u contact op via het telefoonnummer 0900-0324. U betaalt hiervoor de gebruikelijke telefoonkosten. Als u namens iemand anders belt, raden we u aan om het order- of klantnummer bij de hand te houden zodat de Hollandsnieuwe klantenservice u snel kan helpen.

 

Storing bij Hollandsnieuwe verhelpen

Een storing bij Hollandsnieuwe is zeer vervelend, aangezien u altijd bereikbaar wilt zijn. Kan u niet bellen met Hollandsnieuwe of lukt het niet om te internetten? In dat geval neemt u contact op met Hollandsnieuwe via het telefoonnummer 0900-0324. Ook kunt u op de website van Hollandsnieuwe met de virtuele assistent proberen uw probleem te verhelpen. Lukt het de assistent niet om uw vragen of storing bij Hollandsnieuwe op te lossen, dan wordt u doorverbonden aan een medewerker van de Hollands nieuwe klantenservice.

 

Contact met Hollandsnieuwe via het webformulier

Heeft u liever een schriftelijke reactie op uw vraag en is Hollandsnieuwe contact niet direct dringend? Dan kunt u uw vraag stellen via het online contactformulier op de website van Hollandsnieuwe. U geeft hierbij uw persoonlijke gegevens op en geeft gedetailleerd weer waar uw vraag over gaat. Het is mogelijk om bestanden mee te sturen, zodat u uw vraag, opmerking of klacht kunt toelichten. De Hollandsnieuwe klantenservice streeft ernaar om binnen vijf werkdagen uw vraag te beantwoorden.

 

Hollandsnieuwe contact op social media

Zoals vrijwel ieder bedrijf is ook Hollandsnieuwe tegenwoordig actief op de sociale media. Het webcare team zit voor je klaar om vragen te beantwoorden op onder meer Facebook en Twitter onder @Hollandsnieuwe.

 

Een brief schrijven naar Hollandsnieuwe voor contact

Wilt u een klacht indienen bij Hollandsnieuwe per post? In dat geval kunt u een brief sturen naar het correspondentieadres Postbus 11072, 1001 GB Amsterdam.

 

Adres

Nes 78
1012KD Amsterdam
Nederland

Overzicht Hollandsnieuwe

Actuele storingen Geen storingen bij ons bekend
Reviews  Geen reviews ingegeven
Nu bereikbaar 9:00 - 20:00 uur
Bel de klantenservice 0031 268 450 915

Openingstijden

Deze week: 19-02 t/m 25-02-2024

Maa08:00
17:00
Din08:00
17:00
Woe08:00
17:00
Don08:00
17:00
Vri08:00
17:00
ZatGesloten
ZonGesloten

Ons team heeft van alle organisaties op KlantenserviceGids.nl gekeken of de openingstijden van de klantenservice vindbaar zijn. Wanneer we deze hebben gevonden, vindt u deze terug in ons widget. In sommige gevallen is het onduidelijk of niet vindbaar of de klantenservice telefonisch bereikbaar is. In dat geval adviseren we u via de webcare kanalen contact te zoeken met de klantenservice van deze organisatie.

Hollandsnieuwe
Social & Webcare

Webcare

Online klagen bij deze klantenservice

Geef je klacht door via de website.
Geef je klacht door via YouTube.

Hollandsnieuwe
Gemiddelde beoordeling door onze bezoekers

Algemene indruk van
de klantenservice
1
van 10
Bereikbaarheidvan
de klantenservice
1
van 10
Serviceniveau van
de klantenservice
0
van 10
Gemiddelde score van
de klantenservice
0.6
van 10

Onze reviews

Ingegeven reviews

door Ineke hazekamp
21 oktober 2019
1.7 gemiddeld

Tis een ramp om een van Hollands nieuwe aan de lijn te krijgen
Heb een abonnement van 11 euro
Ze halen 25 euro van mijn bank af
Probeer ze al bijna twee weken te bereiken
?????

Algemeen
Bereikbaarheid
Service

Deel jouw ervaring

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *