Algemeen

Alles over De Giro

Meteen de klantenservice bellen voor DEGIRO storingen via KlantenserviceGids.nl

Wanneer u kampt met DEGIRO storingen, wilt u deze direct verhelpen met de DEGIRO klantenservice. KlantenserviceGids.nl brengt u snel en eenvoudig in contact met de klantenservices van bedrijven en organisaties in heel Nederland. Ondernemingen maken het vaak onnodig lastig om met de klantenservice in contact te komen. Adressen staan op verschillende pagina’s vermeld, of u kunt het juiste telefoonnummer niet vinden. Met de handige verzamelportal van KlantenserviceGids.nl vindt u binnen enkele seconden direct de juiste contactgegevens. Van het PostNL telefoonnummer om de status van uw pakket op te vragen tot het nummer om een Vodafone storing op te lossen, van een FBTO contact nummer voor uw verzekeringszaken tot het Basic Fit contact nummer om uw sportabonnement te wijzigen. Bekijk snel hoe u voor DEGIRO storingen contact opneemt.

DEGIRO storingen oplossen bij de grootste Nederlandse broker op het internet

DEGIRO bestaat sinds 2013 in als online broker in Nederland. Dankzij DEGIRO neemt u als particulier deel aan de beurs. Zo schaft u aandelen, opties en obligaties of verkoopt u deze weer. DEGIRO is actief in meer dan 18 landen in Europa, zodat u als belegger geniet van de voordeligste prijzen. In 2020 besloot DEGIRO samen te gaan werken met Flatex, waarmee de fusie FlatexDEGIRO Bank AG in 2021 ontstond. Op dit moment is DEGIRO dan ook de grootste online broker in Europa met een eigen bankvergunning.

Hoe met DEGIRO contact opnemen?

Alvorens u met DEGIRO contact opneemt, is het verstandig om eerst de website van DEGIRO te bezoeken. Op deze website leest u namelijk op de pagina met meest gestelde vragen van het Helpcentrum al veel informatie. U krijgt hier informatie over welke kosten er zijn verbonden aan het storten en opnemen van geld, hoe uw geld wordt aangehouden op DEGIRO of hoe u twee-stapsverificatie kunt instellen op uw account. Heeft u vragen over het beleggen zelf of over het online platform van DEGIRO? Dan bezoekt u het Kenniscentrum van DEGIRO. Stapsgewijs leert u hoe beleggen exact werkt, op welke manier u het beste belegt en welke tools u optimaal ondersteunen bij de aanschaf en verkoop van aandelen.

DEGIRO bellen voor persoonlijk advies

Heeft u te maken met een DEGIRO app storing of wilt u liever persoonlijk contact voor het beantwoorden van uw vraag? Neem dan contact op met DEGIRO op het DEGIRO telefoonnummer +31 20 53 53 496. U kunt DEGIRO bellen van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 en 17:30 uur. Voor het DEGIRO bellen betaalt u de lokale belkosten. Gedurende de openingstijden overdag spreekt u met de medewerkers van de DEGIRO klantenservice in het Nederlands. Neemt u contact met DEGIRO op gedurende de avonduren, tussen 17:30 en 22:00 uur? Dan krijgt u een van de Engelstalige medewerkers op het DEGIRO telefoonnummer te spreken op het telefoonnummer +31 20 26 13 072. Op het moment dat u een order via de telefoon wilt plaatsen vanwege DEGIRO storingen op de website, kan DEGIRO hier wel aanvullende tarieven voor rekenen.

Met DEGIRO contact via de e-mail

Wilt u DEGIRO storingen verhelpen of heeft u een andere vraag die u via de mail wilt stellen? Neem dan met DEGIRO contact op via klanten@degiro.nl. Zorg er hierbij voor dat u de mail verstuurt vanaf het e-mailadres dat bij DEGIRO geregistreerd staat. De DEGIRO klantenservice zal uw vraag vervolgens zo spoedig mogelijk van een antwoord voorzien. Wilt u via de mail een order plaatsen bij DEGIRO? Stuur dan een e-mailorder naar het e-mailadres orders@degiro.nl. Voordat u een mail plaatst, is het belangrijk dat u de NIB – Order- en Orderuitvoeringsbeleid controleert, zodat uw e-mailorder aan de juiste eisen voldoet. Heeft u vragen over instructies bij corporate actions, neemt u contact op met het e-mailadres ca@degiro.nl. Heeft u daarnaast het idee dat uw DEGIRO account onveilig is, dan neemt u contact op met DEGIRO via accountsecurity@degiro.nl. Daarnaast ontvangt u persinformatie via het e-mailadres pers@degiro.nl.

DEGIRO klantenservice bereiken via de sociale media

DEGIRO is goed vertegenwoordigd op de sociale media voor uw vragen, opmerkingen en klachten. Zo stelt u uw vragen op Facebook en Twitter op het account @degiroeu. De DEGIRO klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 22:00 uur. U kunt uw vragen stellen in het Nederlands, Duits, Engels, Frans en Spaans. Doorgaans krijgt u binnen een paar uur een reactie terug op uw vraag. Als het echter lastig is om direct antwoord te geven, kunt u beter contact opnemen met DEGIRO via de telefoon. Op Instagram onder @degiroeu en LinkedIN onder @degiro-b-v ontvangt u informatie van DEGIRO over beleggen en de beleggingsdiensten. Het is mogelijk om reacties te geven op de berichten, maar daadwerkelijk contact opnemen met de DEGIRO klantenservice is hierbij geen optie.

Het kantoor van DEGIRO bezoeken voor uw vragen

Wilt u liever in een persoonlijk gesprek met een van de medewerkers van de DEGIRO klantenservice over uw kwestie bespreken? Dan komt u langs op het kantoor van DEGIRO op het bezoekadres Rembrandt Tower – 9th floor,1096 HA Amsterdam. Neem wel van tevoren contact op om een afspraak te maken.

  Bel nu
Klantenservices - Telefoonnummers - Adressen - Storingen - Openingstijden

Meer over deze klantenservice

Locatie & Achtergrond

Locatie "De Giro hoofdkantoor"
Rembrandt Tower - 9th floor, 1096 HA Amsterdam

Meteen de klantenservice bellen voor DEGIRO storingen via KlantenserviceGids.nl

Wanneer u kampt met DEGIRO storingen, wilt u deze direct verhelpen met de DEGIRO klantenservice. KlantenserviceGids.nl brengt u snel en eenvoudig in contact met de klantenservices van bedrijven en organisaties in heel Nederland. Ondernemingen maken het vaak onnodig lastig om met de klantenservice in contact te komen. Adressen staan op verschillende pagina’s vermeld, of u kunt het juiste telefoonnummer niet vinden. Met de handige verzamelportal van KlantenserviceGids.nl vindt u binnen enkele seconden direct de juiste contactgegevens. Van het PostNL telefoonnummer om de status van uw pakket op te vragen tot het nummer om een Vodafone storing op te lossen, van een FBTO contact nummer voor uw verzekeringszaken tot het Basic Fit contact nummer om uw sportabonnement te wijzigen. Bekijk snel hoe u voor DEGIRO storingen contact opneemt.

DEGIRO storingen oplossen bij de grootste Nederlandse broker op het internet

DEGIRO bestaat sinds 2013 in als online broker in Nederland. Dankzij DEGIRO neemt u als particulier deel aan de beurs. Zo schaft u aandelen, opties en obligaties of verkoopt u deze weer. DEGIRO is actief in meer dan 18 landen in Europa, zodat u als belegger geniet van de voordeligste prijzen. In 2020 besloot DEGIRO samen te gaan werken met Flatex, waarmee de fusie FlatexDEGIRO Bank AG in 2021 ontstond. Op dit moment is DEGIRO dan ook de grootste online broker in Europa met een eigen bankvergunning.

Hoe met DEGIRO contact opnemen?

Alvorens u met DEGIRO contact opneemt, is het verstandig om eerst de website van DEGIRO te bezoeken. Op deze website leest u namelijk op de pagina met meest gestelde vragen van het Helpcentrum al veel informatie. U krijgt hier informatie over welke kosten er zijn verbonden aan het storten en opnemen van geld, hoe uw geld wordt aangehouden op DEGIRO of hoe u twee-stapsverificatie kunt instellen op uw account. Heeft u vragen over het beleggen zelf of over het online platform van DEGIRO? Dan bezoekt u het Kenniscentrum van DEGIRO. Stapsgewijs leert u hoe beleggen exact werkt, op welke manier u het beste belegt en welke tools u optimaal ondersteunen bij de aanschaf en verkoop van aandelen.

DEGIRO bellen voor persoonlijk advies

Heeft u te maken met een DEGIRO app storing of wilt u liever persoonlijk contact voor het beantwoorden van uw vraag? Neem dan contact op met DEGIRO op het DEGIRO telefoonnummer +31 20 53 53 496. U kunt DEGIRO bellen van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 en 17:30 uur. Voor het DEGIRO bellen betaalt u de lokale belkosten. Gedurende de openingstijden overdag spreekt u met de medewerkers van de DEGIRO klantenservice in het Nederlands. Neemt u contact met DEGIRO op gedurende de avonduren, tussen 17:30 en 22:00 uur? Dan krijgt u een van de Engelstalige medewerkers op het DEGIRO telefoonnummer te spreken op het telefoonnummer +31 20 26 13 072. Op het moment dat u een order via de telefoon wilt plaatsen vanwege DEGIRO storingen op de website, kan DEGIRO hier wel aanvullende tarieven voor rekenen.

Met DEGIRO contact via de e-mail

Wilt u DEGIRO storingen verhelpen of heeft u een andere vraag die u via de mail wilt stellen? Neem dan met DEGIRO contact op via klanten@degiro.nl. Zorg er hierbij voor dat u de mail verstuurt vanaf het e-mailadres dat bij DEGIRO geregistreerd staat. De DEGIRO klantenservice zal uw vraag vervolgens zo spoedig mogelijk van een antwoord voorzien. Wilt u via de mail een order plaatsen bij DEGIRO? Stuur dan een e-mailorder naar het e-mailadres orders@degiro.nl. Voordat u een mail plaatst, is het belangrijk dat u de NIB – Order- en Orderuitvoeringsbeleid controleert, zodat uw e-mailorder aan de juiste eisen voldoet. Heeft u vragen over instructies bij corporate actions, neemt u contact op met het e-mailadres ca@degiro.nl. Heeft u daarnaast het idee dat uw DEGIRO account onveilig is, dan neemt u contact op met DEGIRO via accountsecurity@degiro.nl. Daarnaast ontvangt u persinformatie via het e-mailadres pers@degiro.nl.

DEGIRO klantenservice bereiken via de sociale media

DEGIRO is goed vertegenwoordigd op de sociale media voor uw vragen, opmerkingen en klachten. Zo stelt u uw vragen op Facebook en Twitter op het account @degiroeu. De DEGIRO klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 22:00 uur. U kunt uw vragen stellen in het Nederlands, Duits, Engels, Frans en Spaans. Doorgaans krijgt u binnen een paar uur een reactie terug op uw vraag. Als het echter lastig is om direct antwoord te geven, kunt u beter contact opnemen met DEGIRO via de telefoon. Op Instagram onder @degiroeu en LinkedIN onder @degiro-b-v ontvangt u informatie van DEGIRO over beleggen en de beleggingsdiensten. Het is mogelijk om reacties te geven op de berichten, maar daadwerkelijk contact opnemen met de DEGIRO klantenservice is hierbij geen optie.

Het kantoor van DEGIRO bezoeken voor uw vragen

Wilt u liever in een persoonlijk gesprek met een van de medewerkers van de DEGIRO klantenservice over uw kwestie bespreken? Dan komt u langs op het kantoor van DEGIRO op het bezoekadres Rembrandt Tower – 9th floor,1096 HA Amsterdam. Neem wel van tevoren contact op om een afspraak te maken.

Adres

Rembrandt Tower - 9th floor
1096 HA Amsterdam
Nederland

Overzicht De Giro

Actuele storingen Geen storingen bekend
Reviews  Geen reviews ingegeven
Nu bereikbaar 9:00 - 20:00 uur
Bel de klantenservice 020 5353496

Openingstijden

Deze week: 22-04 t/m 28-04-2024

Maa9:00
17:00
Din9:00
17:00
Woe9:00
17:00
Don9:00
17:00
Vri9:00
17:00
ZatGesloten
ZonGesloten

Deze openingstijden zijn niet geverifieerd.

Ons team heeft van alle organisaties op KlantenserviceGids.nl gekeken of de openingstijden van de klantenservice vindbaar zijn. Wanneer we deze hebben gevonden, vindt u deze terug in ons widget. In dit geval is het onduidelijk of niet vindbaar of de klantenservice telefonisch bereikbaar is. Wij adviseren u via de webcare kanalen contact te zoeken met de klantenservice van deze organisatie.

De Giro
Social & Webcare

Webcare

Online klagen bij deze klantenservice

Geef je klacht door via de website.
Geef je klacht door via YouTube.
Geef je klacht door via Google+.
Geef je klacht door via mail: klanten@degiro.nl.

De Giro
Gemiddelde beoordeling door onze bezoekers

Algemene indruk van
de klantenservice
0
van 10
Bereikbaarheidvan
de klantenservice
0
van 10
Serviceniveau van
de klantenservice
0
van 10
Gemiddelde score van
de klantenservice
0
van 10

Onze reviews

Ingegeven reviews

Er zijn nog geen reviews ingegeven. Laat jij als eerste een review achter?

Deel jouw ervaring

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *